Październik 2017
PonWtoSroCzwPiąSobNie
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendar Calendar

WAŻNE LINKI
2008-2010
DESIGN
BY NITKA

Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Strona 1 z 2 1, 2  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Jak rodziłaś Nie-zła Mamo?

61% 61% 
[ 11 ]
39% 39% 
[ 7 ]
 
Wszystkich Głosów : 18

Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Nitka on Sro 04 Mar 2009, 13:10

Proszę weźcie udział w tej małej ankietce. Wystarczy że zaznaczycie którąś z opcji, nie musicie nic pisać, chyba, że chcecie coś dodać.
Ciężarówki - głosujcie tylko jeśli wiecie, że będzie CC.

_________________
avatar
Nitka
 
 

Potrafię : zrobić jajecznicę
Wiek : 34
Jestem z: : Stolica
Dzieci : Kondek

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 3233


http://www.nie-zla-mama.com

Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Mama usunęła swój profil on Sro 04 Mar 2009, 14:26

..3 doby na stole porodiowym 4 lewatywy i kazali rodzić siłami natury,( przy wadze 5.250) świrusy nie zrobili mi usg,aż wkońcu cesarskie ciecie Smutek ..to było 10 lat temu jeszcze było w szpitalach strasznie......nikomu nie życzę takiego porodu... Skandal!! ale takiego syna jak ja mam to kazdej matce jak narazie mój szkrab jest kochany.... Uściski

Mama usunęła swój profil
 
 

Potrafię : wszystkiego po troszku
Wiek : 39
Jestem z: : P.O.
Zaproszeń na ciacho : 8
Postów : 1232


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by aniaffff on Sro 04 Mar 2009, 15:20

Arminko to się biedna musiałaś wycierpieć. Teraz też tak bywa czasami , na moim łóżku w szpitalu przede mną leżała dziewczyna która urodziła syna 5500 i tez kazali jej rodzić normalnie, dopiero jak już cos się zaczęło dziać z dzieckiem to miała cesarkę.

Ja rodziłam naturalnie i jestem z tego bardzo zadowolona. Podobno niektóre kobitki proszą o cesarkę a ja nie rozumiem dlaczego?
avatar
aniaffff
 
 

Potrafię : niezle sprzatać
Wiek : 35
Jestem z: : Głowna
Dzieci : cudnego synka Filipka

Zaproszeń na ciacho : 145
Postów : 6097


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Marzena i Maja on Sro 04 Mar 2009, 15:26

Moj porod byl calkiem fajny
bol oczywiscie okropny ale wiedzialam ze kazdy skurcz mnie zbliza do corci
a i darcie mordy (inaczej nazwac tego sie nie da) mi bardzo pomagalo bo bardziej sie skupilam na tym zeby dobrze krzyczec (aaaaaaa) niz na bolu
mowi sie i u mnie sie to sprawdzalo ze krzyczenie/spiewanie literki AAAA
przyspiesza rozwarcia sie i skracania sie szyjki, nie potrafie uzasadnic to bo brakuje mi teoretycznej wiedzy ale w praktyce czulam roznice.
polozna ktore byla z nami do wejscia na porodowke byla super, zaproponowala mi wanne i inne 'przyjemnosci'
niestety polozne na porodowce byla nie mila i przeszkadzalo je ze krzycze
a lewatywy mi zrobili tuz przed przewiezieniem na porodowke a ta wredna mnie poganiala na kiblu ze juz mam wyjsc
a prozby o wstatwanie olala
dzieki czemu popekalam na maksa
ech rozpisalam sie juz zamykam dziub
avatar
Marzena i Maja
 
 

Potrafię : gotowac, zrozumiec dzieci, pomagac, spac
Wiek : 32
Jestem z: : Szklarska Poreba
Dzieci : Maja Emilia

Zaproszeń na ciacho : 35
Postów : 2104


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Marzena on Sro 04 Mar 2009, 17:26

A ja się zastanawiam co mam zaznaczyć w ankiecie bo...
Miałam tak jak większość skurcze, bóle parte, lewatywę , rozwarcie męczyłam się 12 godzin a w 13 godzinie lekarz stwierdził że nie urodzę normalnie i zrobili mi cesarkę.
Teraz się cieszę że wyszło jak wyszło bo przede mną dziewczyna rodziła 20 godz i w końcu wyciągali maleństwo kleszczami i niestety połamali kilka "rzeczy" i maluszek musiał jechać do szpitala w wawie....
avatar
Marzena
 
 

Potrafię : :)
Wiek : 38
Jestem z: : okolic stolicy
Dzieci : słodziak Mati :)

Zaproszeń na ciacho : 31
Postów : 1551


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Joliczka on Sro 04 Mar 2009, 17:29

Oba porody naturalne! Gabi długo się rodził ale za to prawie bezboleśnie, a Marcel szybko ale ból nie do opisania!!!
avatar
Joliczka
 
 

Potrafię : co nie co
Wiek : 36
Jestem z: : Nowa Sól
Dzieci : mam dwów wspaniałych synów

Zaproszeń na ciacho : 28
Postów : 1730


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Flaszka on Czw 05 Mar 2009, 00:45

nie straszcie
avatar
Flaszka
 
 

Potrafię : jezdzic na nartach
Wiek : 42
Jestem z: : Warszawa
Zaproszeń na ciacho : 4
Postów : 85


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by agnese on Czw 05 Mar 2009, 02:14

ja musialam miec cc Smutek
avatar
agnese
 
 

Potrafię : wiele
Wiek : 34
Jestem z: : FR
Dzieci : mam córeczkę

Zaproszeń na ciacho : 23
Postów : 1559


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Kasieńka on Czw 05 Mar 2009, 12:33

Pierwszego dzieciaczka czyli synka rodziłam siłami natury i przyznam szczerze, że nie było tak źle. Natomiast z córką miałam cesarskie cięcie.
avatar
Kasieńka
 
 

Wiek : 39
Zaproszeń na ciacho : 4
Postów : 491


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Mama i corcia on Czw 05 Mar 2009, 18:35

U mnie za to bylo tak.Dwa tygodnie po terminie stawilam sie w szpitalu w ktorym wszyscy uparli sie ze mam rodzic naturalnie mimo tego ze moj lekarz prowadzacy napisal ze nadaje sie tylko i wylacznie do cesarki,jednak Ci w szpitalu chcieli byc madrzejsi i tak dostalam cos na wywolanie po czym mialam skurcze przez 15 godzin a kazdy co 30 sekund i zero rozwarcia.W srodku nocy polozna dala mi tabletke usypiajaca bo bylam tak wykonczona ze myslala ze zemndleje i chciala zebym troche zasnela.Spalam dwie godziny a potem znowu to samo no i wkoncu rano o 8 przyszedl lekarz i powiedzial ze robimy cesarke a ja jak to uslyszalam to bylam przeszczesliwa a lekarz od tamtej pory jest moim wybawca Żartowniś no i o 9.22 urodzila sie Jessica!!! A skoro sie tak rozpisalam to jeszcze Wam napisze ze przy okazji cesarki Pan doktor zobaczyl ze mam bardzo ostre zapalenie wyrostka i wezwal chirurga no i wycieli mi wyrostek.No to juz nie nudze:)
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 36
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Nitka on Czw 05 Mar 2009, 23:53

no to miałaś przygodę z tym wyrostkiem, nie zazdroszczę, ale dobrze ze wszystko w porzadku!

_________________
avatar
Nitka
 
 

Potrafię : zrobić jajecznicę
Wiek : 34
Jestem z: : Stolica
Dzieci : Kondek

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 3233


http://www.nie-zla-mama.com

Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Mama i corcia on Pią 06 Mar 2009, 02:03

Tak jest wszystko dobrze!!!
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 36
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by agniesia2001 on Pią 06 Mar 2009, 16:06

a ja do szpitala pojechałam 3 tyg przed terminem w domu odeszły mi wody nie miałam zadnych skurczy ani rozwarcia w szpitalu po4 godzinach dostałam kroplówki na rozwarcie ale nie pomagały miałam ojropne bóle krzyzowe dostałam zastrzyka w pupe ale ulżyło tylko na godzinę miałam masowaną szyjkę macicy ...nikomu nie zycze tego męczyli mnie prwaie 9 godzin aż urodziłam synusia wazył 3380 i miał 54 cm teraz jest miom największym 10ci miesięcznym skarbem na swiecie

agniesia2001
 
 

Wiek : 34
Jestem z: : podkarpacie
Dzieci : 1 syn 4 czerwiec 2008r

Zaproszeń na ciacho : 1
Postów : 14


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Nitka on Pią 06 Mar 2009, 16:36

agniesiu, wiem jak cholernie boli masaż szyjki, też to przeszłam...

_________________
avatar
Nitka
 
 

Potrafię : zrobić jajecznicę
Wiek : 34
Jestem z: : Stolica
Dzieci : Kondek

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 3233


http://www.nie-zla-mama.com

Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by agniesia2001 on Pią 06 Mar 2009, 16:43

myslę ze jak kiedys bede jeszcze rodziła to bardzo bym chciała zeby obyło sie bez tgo

agniesia2001
 
 

Wiek : 34
Jestem z: : podkarpacie
Dzieci : 1 syn 4 czerwiec 2008r

Zaproszeń na ciacho : 1
Postów : 14


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Nitka on Pią 06 Mar 2009, 16:52

Ból niesamowity...

_________________
avatar
Nitka
 
 

Potrafię : zrobić jajecznicę
Wiek : 34
Jestem z: : Stolica
Dzieci : Kondek

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 3233


http://www.nie-zla-mama.com

Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Marzena on Pią 06 Mar 2009, 19:54

oj zgadza się strasznie boooooliiii ten masaż
avatar
Marzena
 
 

Potrafię : :)
Wiek : 38
Jestem z: : okolic stolicy
Dzieci : słodziak Mati :)

Zaproszeń na ciacho : 31
Postów : 1551


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by rossi82 on Pią 06 Mar 2009, 22:56

No boli jak diabli...

Ciekawe kto to właściwie masażem nazwał. Na mój gust jedno z drugim nie ma nic wspólnego Wściekły

_________________
Głowa do góry!!! - rzekł kat zarzucając stryczek na szyję.....
avatar
rossi82
 
 

Potrafię : zrobić bardzo smacznego zakalca ;)
Wiek : 35
Jestem z: : Szkocji
Dzieci : jedna sztuka ;)

Zaproszeń na ciacho : 68
Postów : 1933


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Marzena i Maja on Pią 06 Mar 2009, 23:18

ten masaz to gorsze od rodzenia i od skurczu
ale ponac przydatny.....
avatar
Marzena i Maja
 
 

Potrafię : gotowac, zrozumiec dzieci, pomagac, spac
Wiek : 32
Jestem z: : Szklarska Poreba
Dzieci : Maja Emilia

Zaproszeń na ciacho : 35
Postów : 2104


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Nitka on Sob 07 Mar 2009, 00:58

rossi82 napisał:No boli jak diabli...

Ciekawe kto to właściwie masażem nazwał. Na mój gust jedno z drugim nie ma nic wspólnego Wściekły
pewnie jakis facet! Baba rządzi! Baba rządzi! Baba rządzi!

_________________
avatar
Nitka
 
 

Potrafię : zrobić jajecznicę
Wiek : 34
Jestem z: : Stolica
Dzieci : Kondek

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 3233


http://www.nie-zla-mama.com

Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Marzena i Maja on Sob 07 Mar 2009, 01:04

taaa tylko facet moze to nawac masazem
avatar
Marzena i Maja
 
 

Potrafię : gotowac, zrozumiec dzieci, pomagac, spac
Wiek : 32
Jestem z: : Szklarska Poreba
Dzieci : Maja Emilia

Zaproszeń na ciacho : 35
Postów : 2104


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by MAjax on Sob 07 Mar 2009, 12:24

a to nie to co radzą robić w ciąży samej w domu żeby poród lepiej poszedł?? Boję sie!
avatar
MAjax
 
 

Wiek : 37
Jestem z: : Warszawa
Dzieci : 1 sztuka męska

Zaproszeń na ciacho : 23
Postów : 1680


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by MAjax on Sob 07 Mar 2009, 12:24

i to tak boli?? Boję sie! Palca sobie tam nie wetknę!! Nie!
avatar
MAjax
 
 

Wiek : 37
Jestem z: : Warszawa
Dzieci : 1 sztuka męska

Zaproszeń na ciacho : 23
Postów : 1680


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by aniaffff on Sob 07 Mar 2009, 14:10

W domu Majax to każą robić ćwiczenia Kegla. Nie wiem co to ten masaż ale mysle ze samemu nie da rady sobie go zrobić.
avatar
aniaffff
 
 

Potrafię : niezle sprzatać
Wiek : 35
Jestem z: : Głowna
Dzieci : cudnego synka Filipka

Zaproszeń na ciacho : 145
Postów : 6097


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by gonialbn on Pon 09 Mar 2009, 01:05

Nie wiem jak w Polsce ale u mnie to polecają masaż krocza,co ma na celu uelastycznienie skóry aby krocze nie pękło przy porodzie.
avatar
gonialbn
 
 

Potrafię : stanąć na głowie
Wiek : 40
Jestem z: : ?
Dzieci : !

Zaproszeń na ciacho : 16
Postów : 781


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Nitka on Pon 09 Mar 2009, 12:41

masaż krocza jest jak myślę ok, polega zdaje się na masowaniu ścianek pochwy, ale ja w ciąży ledwo widziałam kolana nie mówiąc już o czymś więcej Ogólna radość

_________________
avatar
Nitka
 
 

Potrafię : zrobić jajecznicę
Wiek : 34
Jestem z: : Stolica
Dzieci : Kondek

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 3233


http://www.nie-zla-mama.com

Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by MAjax on Pon 09 Mar 2009, 13:26

Ja jeszcze palce u stóp widzę Żartowniś
avatar
MAjax
 
 

Wiek : 37
Jestem z: : Warszawa
Dzieci : 1 sztuka męska

Zaproszeń na ciacho : 23
Postów : 1680


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Nitka on Pon 09 Mar 2009, 13:34

MAjax napisał:Ja jeszcze palce u stóp widzę Żartowniś
No i zuch dziewczynka!

_________________
avatar
Nitka
 
 

Potrafię : zrobić jajecznicę
Wiek : 34
Jestem z: : Stolica
Dzieci : Kondek

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 3233


http://www.nie-zla-mama.com

Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by gonialbn on Sro 25 Mar 2009, 05:13

Za chwile będę mogła dodać swoje 3 grosze w tym temacie.
avatar
gonialbn
 
 

Potrafię : stanąć na głowie
Wiek : 40
Jestem z: : ?
Dzieci : !

Zaproszeń na ciacho : 16
Postów : 781


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Zwierzak2008 on Sro 25 Mar 2009, 11:57

gonialbn.... trzymamy kciuki i jesteśmy z tobą

hehe a mi masaż prze 3 ostatnie miesiące robił mężuś
ale i tak nic to nie dało pocięli mnie bez pytania...

Zwierzak2008
 
 

Potrafię : zdenerwować tatusia
Wiek : 41
Jestem z: : polska
Dzieci : córunia tatunia

Zaproszeń na ciacho : 11
Postów : 1253


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by gonialbn on Sob 28 Mar 2009, 02:10

Siłami natury.
avatar
gonialbn
 
 

Potrafię : stanąć na głowie
Wiek : 40
Jestem z: : ?
Dzieci : !

Zaproszeń na ciacho : 16
Postów : 781


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by mama33 on Sro 15 Lip 2009, 02:01

Ja siłami natury 11 godzin się męczyłam i podobnie jak MiC miałam co 30 sek. skurcze i zero rozwarcia po 10 godz męki stwierdzili, że chyba dziś nic z tego nie będzie że spróbują jutro!Ale na moje i synka szczęście zjawił się inny lekarz zbadał mnie i po chwili przebił mi wody płodowe no i po kilku minutach zaczęłam rodzić! W trakcie porodu strasznie się przestraszyłam lekarz kazał mi przeć jak najmocniej umiem bo jak teraz nie urodzę to będą musieli wyciągnąć synka kleszczami! Spojrzałam na monitor i tam zobaczyłam jak mój synek słabnie miał ciśnienie 50 ! I wiecie Babeczki że choć byłam już wykończona to w tej jednej chwili dostałam takiej siły że udało mi się urodzić mojego skarba!
avatar
mama33
 
 

Potrafię : tańczyć oberka i nie tylko
Wiek : 42
Jestem z: : Warmii i Mazur
Dzieci : ukochany synek

Zaproszeń na ciacho : 123
Postów : 4674


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by anulaaa33 on Sro 15 Lip 2009, 09:57

Ja pierwszą córe rodziłam siłami natury tylko 13 godzin ale to przez to że dostałam strasznych bóli krzyża i nie chciałam za nic w świecie siedzieć tylko leżałam.Urodziłam poszłam się wykąpać i na drugi dzień już normalnie chodziłam.A z dziewczynami od 28 tygodnia wiedziałam że będzie cesarka bo za duże były aby się obrucić a były obie miednicowo,nie chciałam tej cesarki za nic w świecie już mojego gina prosiłam że może poczekamy może zrobią mi psikusa i się obrucą ale niestety nie obróciły się Wściekły No i w poniedziałek oznajmili że czekają do piątku jak nic to w piątek cesarka....kurcze to czekanie dostałam w piątek skurczy i szybko na krzesło mnie wzięli Ogólna radość a myślałam że do operacji to jakieś stoły a tu jakaś ala kozetka O nie mogę! cały czas mi się wydawało że spadne zaraz stamtąd.No i na następny dzień ZAŁAMKA dziewczyny gdyby nie moja mama i mój małż to wpadłabym w depresje poporodową ruszyć się nie można nie mówiąc o pierwszym wstaniu złózka człowiek czuje się taki ....... nie będę przeklinać .
POPROSTU NIE ROZUMIE TEGO JAK NIEKTÓRE KOBIETY MÓWIĄ PO NATURALNYM ŻE NASTĘPNYM RAZEM POPROSZĄ O CESARKE.
Ojoj jakbym tak miała trzeci raz rodzić to uwierzcie że siłą by mnie na sale operacyjną nie zaprowadzili O tak!

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 33
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by MamusiaMaciusia on Czw 16 Lip 2009, 18:42

Synek mial 3260, 51cm, ja przed ciaza 47kg i 162cm Hah, w ciazy przytylam tylko tyle co na brzuszek.
Rodzilam naturalnie, caly porod trwal 2godz50min. Zaczelo sie o 3 wnocy, jak obudzilo mnie kopanie maluszka, tak jakby sie ktos do drzwi dobijal i uslyszalam takie "pstryk". Wstalam, poszlam do lazienki, ale nic. Wrocilam do lozeczka, a tu chluuu mokro sie zrobilo
O nie mogę! . Szybciutko do lazienki , a tu znowu woda poplynela po nogach. To ja spokojnie, pomalutku, weszlam sobie do wanny, se mysle po co bede meza budzic, niech pospi jeszcze troche, mamy 4 godziny, zeby pojechac do szpitala... a tymczasem postanowilam szybciutko umyc wlosy, bo w szpitalu nie bedzie mi sie chcialo O nie mogę!. Tylko ze 3:10 zaczely sie skurcze i to od razu co 4min. Wiec zmiana planow, "Kochanie wstawaj, Synus chce wyjsc" - "Co? Kladz sie spac, jest srodek nocy." - ale w koncu uwierzyl. Nie spieszylismy sie za bardzo, wszystko na spokojnie, bo przeciez porody tak dlugo trwaja przy pierwszym dziecku. I tylko co 4 minuty sie zwijalam. Moze 4:40 bylismy w szpitalu.Troche pozniej doktor mnie zbadal - rozwarcie 7 cm. Wypelnilismy papierki, sporo zeszlo z przerwami na bole, zwolnili dla mnie miejsce na porodowce, po 5:00 zabrali mnie na porodowke, bardzo mila polozna, a ja do niej, ze chce znieczulenie, jak mnie zbadala, stwierdzila, ze za pozno, bo jest juz 9cm i zaraz rodzimy, - "jak to? Kiedy? Przed chwila bylo 7, jak mam rodzic bez znieczulenia?". Jakos dalam rade, darlam sie wnieboglosy, potem mezus musial mi przywozic tantum verde O nie mogę!, ale o 5:50 juz mialam syneczka w ramionach. Urodzilam bez naciecia, w pozycji kolankowo-lokciowej - tak mi bylo najlepiej. Polozna super babka, nie przeszkadzaly jej moje wrzaski LOL. A z drabinek, pilek wanny itp nie skorzystalam, bo nie mialam kiedy...

MamusiaMaciusia
 
 

Potrafię : Moge zrobic wszystko ...
Wiek : 30
Jestem z: : Wawy
Dzieci : Maciejek :)

Zaproszeń na ciacho : 1
Postów : 29


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by MAjax on Czw 16 Lip 2009, 20:35

siłami natury. 18 odeszły wody, o 24 oxytocyna, o 7.15 urodził się Piotruś
avatar
MAjax
 
 

Wiek : 37
Jestem z: : Warszawa
Dzieci : 1 sztuka męska

Zaproszeń na ciacho : 23
Postów : 1680


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Triss on Czw 16 Lip 2009, 22:22

Majax gratulacje nie mialam netqa 2 tygonie

ja mialam planowana cesarke
ale obudzilam sie na stole
avatar
Triss
 
 

Potrafię : różnie
Wiek : 47
Jestem z: : podkarpacia
Dzieci : wspaniałacórka i następne w drodze

Zaproszeń na ciacho : 16
Postów : 794


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by basia28 on Nie 13 Wrz 2009, 23:03

ja rodzilan naturalnie i pierwszy i drugi porod.... tyle ze dwojke hihiii
wiktoria glowkowo(2650, 55 cm), a sandra posladkowo (3050, 55 cm ), do tego trzy dni po terminie , a i tak szybko, bo pewnie bym polezala dluzej, ale nie bylo miejsca na porodowce, wiec urodzilam ... LOL
moj porod opisze pozniej , postaram sie szybciej zajrzec i opisac hiiihhhii posmiac sie mozna LOL) pozdrawiam i dobranoc...LOL
avatar
basia28
 
 

Wiek : 38
Jestem z: : tczew
Dzieci : natalia1 (lat 9, 3600 , 57 cm), wiktoria (lat 13 m-cy, 2650 , 55 cm) oraz sandra (lat 13 miesiecy, 3050, 55 cm)

Zaproszeń na ciacho : 0
Postów : 17


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Caroline on Pon 14 Wrz 2009, 19:07

A ja pierwszy porod-cesarka ( z powodu zatrucia ciazowego)
a drugi porod naturalny bez zadnych komplikacji. w niedziele o 22 urodzilam a we wtorek o 10 rano bylysmy w domku:)
avatar
Caroline
 
 

Potrafię : wiele wiele
Wiek : 48
Jestem z: : Sycylia
Dzieci : 3

Zaproszeń na ciacho : -6
Postów : 249


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by annik-2 on Pon 14 Wrz 2009, 23:06

Ja pierwszy poród cesarka(2 tyg.po terminie) a teraz też się szykuje cesarka za jakieś 2 tygodnie
avatar
annik-2
 
 

Potrafię : Dużo różnych rzeczy
Wiek : 36
Jestem z: : Nowa Sól
Dzieci : 1 i drugie w drodze

Zaproszeń na ciacho : 0
Postów : 17


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Caroline on Wto 15 Wrz 2009, 10:31

a czemu teraz tez cesarka?

Ja slyszalam ze jak w PL kobieta ma jedna cesarke to juz jest skazana na kolejna-nawet nie probuja podchodzic naturalnie do porodu.
avatar
Caroline
 
 

Potrafię : wiele wiele
Wiek : 48
Jestem z: : Sycylia
Dzieci : 3

Zaproszeń na ciacho : -6
Postów : 249


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Mama usunęła swój profil on Wto 15 Wrz 2009, 10:54

annik-2 napisał:Ja pierwszy poród cesarka(2 tyg.po terminie) a teraz też się szykuje cesarka za jakieś 2 tygodnie
to trzymam kciuki i jak sie czujesz przed?? masz cesarke z góry już ustaloną czy załatwiasz sobie?? eh te cesarki chciałbym urodzić naturalnie a tu sie nie da Wściekły

Mama usunęła swój profil
 
 

Potrafię : wszystkiego po troszku
Wiek : 39
Jestem z: : P.O.
Zaproszeń na ciacho : 8
Postów : 1232


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Caroline on Wto 15 Wrz 2009, 11:02

Arminka a Ty tez cesarka?
avatar
Caroline
 
 

Potrafię : wiele wiele
Wiek : 48
Jestem z: : Sycylia
Dzieci : 3

Zaproszeń na ciacho : -6
Postów : 249


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Mama usunęła swój profil on Wto 15 Wrz 2009, 11:08

tak ja mam tyłozgięcie macicy więc dziecko nie ma szans przejśc mi kroczem główką Bardzo smutny ale jak nie dam łapówki to będą kazać próbować mi rodzić naturalnie a potem po jakiś 2 ,3 dobach zdfecydują na cesarke tak dupki lekarze robią jak się nie zapłąci,a to 1200 zł kurcze spororo kasy za co za to że płaci sie wszystkie składki Skandal!! ,chodz e prywatnie do gina ale on nie robi cesarek więc nie wiem jak to wszystko sie potoczy,dziś do niego idę ale pewnie sie nic jeszcze nie dowiem bo jeszcze 2 miechy zostały,a znajomych lekarzy się nie ma Smutek

Mama usunęła swój profil
 
 

Potrafię : wszystkiego po troszku
Wiek : 39
Jestem z: : P.O.
Zaproszeń na ciacho : 8
Postów : 1232


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Caroline on Wto 15 Wrz 2009, 11:36

u mnie jest to nie do pomyslenia.
ja rodzilam w Niemczech i tutaj polozna siedziala ze mna, robila kapiele i podawala kuleczki homeopatyczne zeby mi sie szybciej rozwarcie zrobilo.
wspolczuje Wam bardzo.
ja teraz mieszkam we Wloszech i tutaj tez jest inaczej niz w PL.
avatar
Caroline
 
 

Potrafię : wiele wiele
Wiek : 48
Jestem z: : Sycylia
Dzieci : 3

Zaproszeń na ciacho : -6
Postów : 249


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by rumianek :) on Wto 15 Wrz 2009, 19:56

Ja niestety cesarka Bardzo smutny Ale na szczęście dla Miśki - łożysko było niewydolne i groziła jej zamartwica.
Wybrałam celowo szpital, w którym nie czekają do ostatniej chwili z takimi decyzjami, więc mała dostała 10 punktów w skali Apgar Kibic
Mam nadzieję, że drugie dziecko urodzę naturalnie Pomysły
avatar
rumianek :)
 
 

Potrafię : całe mnóstwo rzeczy :)
Wiek : 40
Jestem z: : Lublina
Dzieci : jedna kruszynka :)

Zaproszeń na ciacho : 31
Postów : 897


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Caroline on Wto 15 Wrz 2009, 20:02

Rumianek-na Twoim emblemacie wyglada jak bys trojaczki miala:)
Jak nazwalas coreczke? Slodziutka ;)
avatar
Caroline
 
 

Potrafię : wiele wiele
Wiek : 48
Jestem z: : Sycylia
Dzieci : 3

Zaproszeń na ciacho : -6
Postów : 249


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by rumianek :) on Wto 15 Wrz 2009, 20:12

...a to tylko taki trik O nie mogę! O nie mogę! O nie mogę! boszszsz jak ja dałabym radę z trójką takiego drobiazgu Pomysły Co?
mała nazywa się Misia, czyli Michalina Zakochać się
avatar
rumianek :)
 
 

Potrafię : całe mnóstwo rzeczy :)
Wiek : 40
Jestem z: : Lublina
Dzieci : jedna kruszynka :)

Zaproszeń na ciacho : 31
Postów : 897


Powrót do góry Go down

jak rodziły

Pisanie by anulaaa33 on Wto 15 Wrz 2009, 20:39

rumianek LOL napisał:...a to tylko taki trik O nie mogę! O nie mogę! O nie mogę! boszszsz jak ja dałabym radę z trójką takiego drobiazgu Pomysły Co?
mała nazywa się Misia, czyli Michalina Zakochać się


ja tam mam zabawnie z moją trójeczką Żartowniś

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 33
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Marzena i Maja on Wto 15 Wrz 2009, 21:12

podziwiam cie anulaaa za to ze tak dajesz rade z 3ka, i jeszcze masz czas na nas!
avatar
Marzena i Maja
 
 

Potrafię : gotowac, zrozumiec dzieci, pomagac, spac
Wiek : 32
Jestem z: : Szklarska Poreba
Dzieci : Maja Emilia

Zaproszeń na ciacho : 35
Postów : 2104


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by anulaaa33 on Wto 15 Wrz 2009, 21:18

Mój odpoczynek to siadanie przed kompciem i relaxxx
I jak karmie baby moje to siadam i jedną ręką pisze
Wiecie jaka to pozytywna cecha mieć bliźniaki - potrafimy mieć zawsze podzielną uwage często się rozdwajam,i zawsze dwie rączki i dwie nóżki zajęte Żartowniś

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 33
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Jak rodziły Nie-złe Mamy?

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Strona 1 z 2 1, 2  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach