Grudzień 2016
PonWtoSroCzwPiąSobNie
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Calendar Calendar

WAŻNE LINKI
2008-2010
DESIGN
BY NITKA

Ostatnia środa lutego

Strona 3 z 3 Previous  1, 2, 3

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Re: Ostatnia środa lutego

Pisanie by Armelia1 on Czw 25 Lut 2010, 00:34

widzę,że i tak już tu żadnej ni ma to Idę spać!
papa kolorowych wszystkim życzę

Armelia1
 
 

Potrafię : dobrze gotować
Wiek : 33
Jestem z: : śląskie
Dzieci : córeczka Nadia

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 1917


Powrót do góry Go down

Re: Ostatnia środa lutego

Pisanie by rossi82 on Czw 25 Lut 2010, 00:35

Dobrałnoc Idę spać!

_________________
Głowa do góry!!! - rzekł kat zarzucając stryczek na szyję.....

rossi82
 
 

Potrafię : zrobić bardzo smacznego zakalca ;)
Wiek : 34
Jestem z: : Szkocji
Dzieci : jedna sztuka ;)

Zaproszeń na ciacho : 68
Postów : 1933


Powrót do góry Go down

Re: Ostatnia środa lutego

Pisanie by mama33 on Czw 25 Lut 2010, 02:14

A ja jak zwykle spóźniona jestem bo wszystkie już poszły spać .MiC a gdzie Ty jesteś moja nocna towarzyszko Uściski

mama33
 
 

Potrafię : tańczyć oberka i nie tylko
Wiek : 41
Jestem z: : Warmii i Mazur
Dzieci : ukochany synek

Zaproszeń na ciacho : 123
Postów : 4674


Powrót do góry Go down

Re: Ostatnia środa lutego

Pisanie by mama33 on Czw 25 Lut 2010, 02:26

MiC mam nadzieję że u Ciebie wszystko w porządku Uściski
Idę już spać bo co tu tak sama będę siedzieć Smutek
Dobranoc Idę spać!

mama33
 
 

Potrafię : tańczyć oberka i nie tylko
Wiek : 41
Jestem z: : Warmii i Mazur
Dzieci : ukochany synek

Zaproszeń na ciacho : 123
Postów : 4674


Powrót do góry Go down

Re: Ostatnia środa lutego

Pisanie by anulaaa33 on Czw 25 Lut 2010, 08:06

Armelia nie wyszukałam nic na próbną pójde w marcu i wtedy się okaże najwyżej bede próbną tydzien robic O nie mogę!

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 32
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Ostatnia środa lutego

Pisanie by Mama i corcia on Czw 25 Lut 2010, 12:08

mama33 napisał:MiC mam nadzieję że u Ciebie wszystko w porządku Uściski
Idę już spać bo co tu tak sama będę siedzieć Smutek
Dobranoc Idę spać!


Kochanie wszystko u mnie w porzadku,polozylismy sie z chlopem na chwile poprzytulac Jessi na dobranoc i tak on obudzil sie 1.30,ja za nim,zrobilismy siku i poszli spac dalej Hah Uściski

Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 35
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Ostatnia środa lutego

Pisanie by Mama i corcia on Czw 25 Lut 2010, 16:58

aniaffff napisał:MiC trzymam kciuki za Twojego i z niecierpliowścia czekam na wieści.




Tak wiec chlop zwlokl sie do domu przed 17sta i oczywiscie usmiechniety od ucha do ucha.Ja wiedzialam ze tak bedzie a niepotrzebnie dalam sie wplatac w stres.
Wszystko poszlo dobrze,mowi ze jakal sie strasznie i czesto nie mogl znalezc slow ale to na wstepie gdzie szef opowiadal o firmie(1,5 godziny Co? ) pomogl mu troche dyrektor firmy w polsce co przyjechal na szkolenie bo on troche zna niemiecki a ze uczyl sie go w PL to bylo mu juz prosciej znalezc dane slowo.Potem byla czesc praktyczna wiec Grzeskowi poszlo bardzo dobrze. Tak Jeszcze tylko dzisiaj i juz za nim ta tragedia jak on to nazwal.
I z tej radosci az mialam zajefajny Sex wczoraj Zakręcony

Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 35
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Ostatnia środa lutego

Pisanie by mama33 on Czw 25 Lut 2010, 17:09

Ach Ci mężowie ! Super że mu dobrze poszło no i że Ty miałaś taki przyjemny koniec dnia Sex

mama33
 
 

Potrafię : tańczyć oberka i nie tylko
Wiek : 41
Jestem z: : Warmii i Mazur
Dzieci : ukochany synek

Zaproszeń na ciacho : 123
Postów : 4674


Powrót do góry Go down

Re: Ostatnia środa lutego

Pisanie by Mama i corcia on Czw 25 Lut 2010, 17:38

Dzisiaj wrocil wlasnie przed chwila i tez zadowolony wiec takze licze na taki koniec dnia LOL LOL

Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 35
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Ostatnia środa lutego

Pisanie by Armelia1 on Czw 25 Lut 2010, 17:40

MiC a po co czekać aż na koniec dnia Nie rozumiem Nie rozumiem Nie rozumiem

Armelia1
 
 

Potrafię : dobrze gotować
Wiek : 33
Jestem z: : śląskie
Dzieci : córeczka Nadia

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 1917


Powrót do góry Go down

Re: Ostatnia środa lutego

Pisanie by Mama i corcia on Czw 25 Lut 2010, 17:49

a wiesz co ze wlasnie nie wiem Nie rozumiem O nie mogę!

Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 35
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Ostatnia środa lutego

Pisanie by Armelia1 on Czw 25 Lut 2010, 17:57

no to na co czekasz siup i do wyrka ten teges O nie mogę!

Armelia1
 
 

Potrafię : dobrze gotować
Wiek : 33
Jestem z: : śląskie
Dzieci : córeczka Nadia

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 1917


Powrót do góry Go down

Re: Ostatnia środa lutego

Pisanie by Izula85 on Czw 25 Lut 2010, 18:03

a widzzisz MiC jak sie fajnie potoczyło,czesto jest tak ,ze ktos sie martwi zze mu nie pojdzie ,a w rzeczywistosci wychodzi elegancko

Izula85
 
 

Potrafię : zjeść całą czekolade i szukac jeszcze
Wiek : 31
Jestem z: : ZE WSI:)
Dzieci : mała kruszynka Natalia

Zaproszeń na ciacho : 48
Postów : 1261


Powrót do góry Go down

Re: Ostatnia środa lutego

Pisanie by Armelia1 on Czw 25 Lut 2010, 18:06

Izula nie tyle elegancko jak ... Tylko dla dorosłych
i nie wychodzi a raczej ... Cicho! Cicho! Cicho! O nie mogę! O nie mogę! O nie mogę!


Ostatnio zmieniony przez Armelia1 dnia Czw 25 Lut 2010, 18:08, w całości zmieniany 1 raz

Armelia1
 
 

Potrafię : dobrze gotować
Wiek : 33
Jestem z: : śląskie
Dzieci : córeczka Nadia

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 1917


Powrót do góry Go down

Re: Ostatnia środa lutego

Pisanie by Izula85 on Czw 25 Lut 2010, 18:08

LOL zazdroszcze jej tego sexu Armelia nie wiem jak TY?? LOL

Izula85
 
 

Potrafię : zjeść całą czekolade i szukac jeszcze
Wiek : 31
Jestem z: : ZE WSI:)
Dzieci : mała kruszynka Natalia

Zaproszeń na ciacho : 48
Postów : 1261


Powrót do góry Go down

Re: Ostatnia środa lutego

Pisanie by Armelia1 on Czw 25 Lut 2010, 18:10

ja?????????? Ty się mnie pytasz?????????
Kobieto oddałabym się za porządny... Cicho! Cicho!

albo i nawet nie porządny oby tylko był Proszę! Proszę!
za niedługo to na nowo dziewicą zostanę Co? Skandal!! Co?

Armelia1
 
 

Potrafię : dobrze gotować
Wiek : 33
Jestem z: : śląskie
Dzieci : córeczka Nadia

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 1917


Powrót do góry Go down

Re: Ostatnia środa lutego

Pisanie by Izula85 on Czw 25 Lut 2010, 18:12

rany boskie no armelia marrtwie sie bo wiesz
narzad nie uzywany zanika...LOL

Izula85
 
 

Potrafię : zjeść całą czekolade i szukac jeszcze
Wiek : 31
Jestem z: : ZE WSI:)
Dzieci : mała kruszynka Natalia

Zaproszeń na ciacho : 48
Postów : 1261


Powrót do góry Go down

Re: Ostatnia środa lutego

Pisanie by Izula85 on Czw 25 Lut 2010, 18:13

oki zmykam bo cyc serwis wzywa buzka do pozniej

Izula85
 
 

Potrafię : zjeść całą czekolade i szukac jeszcze
Wiek : 31
Jestem z: : ZE WSI:)
Dzieci : mała kruszynka Natalia

Zaproszeń na ciacho : 48
Postów : 1261


Powrót do góry Go down

Re: Ostatnia środa lutego

Pisanie by Armelia1 on Czw 25 Lut 2010, 18:17

Izula85 napisał:rany boskie no armelia marrtwie sie bo wiesz
narzad nie uzywany zanika...LOL
ciepło się robi to może jacyś desperaci powyłażą z chałup i coś złowię Pomysły O nie mogę! O nie mogę! O nie mogę!

Armelia1
 
 

Potrafię : dobrze gotować
Wiek : 33
Jestem z: : śląskie
Dzieci : córeczka Nadia

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 1917


Powrót do góry Go down

Re: Ostatnia środa lutego

Pisanie by Armelia1 on Czw 25 Lut 2010, 18:18

Izula Ciao! do pózniej

Armelia1
 
 

Potrafię : dobrze gotować
Wiek : 33
Jestem z: : śląskie
Dzieci : córeczka Nadia

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 1917


Powrót do góry Go down

Re: Ostatnia środa lutego

Pisanie by aniaffff on Czw 25 Lut 2010, 23:29

MiC mówiłam że sobie poradzi ( chyba tak mówiłam bo dokładnie nie pamietam O nie mogę! ), chłop sie dowartościował w robocie to i żona zadowolona. O nie mogę!

aniaffff
 
 

Potrafię : niezle sprzatać
Wiek : 34
Jestem z: : Głowna
Dzieci : cudnego synka Filipka

Zaproszeń na ciacho : 145
Postów : 6097


Powrót do góry Go down

Re: Ostatnia środa lutego

Pisanie by anulaaa33 on Czw 25 Lut 2010, 23:44

Armelia1 napisał:ja?????????? Ty się mnie pytasz?????????
Kobieto oddałabym się za porządny... Cicho! Cicho!

albo i nawet nie porządny oby tylko był Proszę! Proszę!
za niedługo to na nowo dziewicą zostanę Co? Skandal!! Co?

a wiesz jak za to po takim poście smakuje LOL LOL LOL

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 32
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Ostatnia środa lutego

Pisanie by Mama i corcia on Pią 26 Lut 2010, 01:07

Armelia1 napisał:no to na co czekasz siup i do wyrka ten teges O nie mogę!


Wyrka nie bylo bo Jessi spala ale krzeslo w kuchni Zakręcony
I nie wiem co go opetalo,mam nadzieje ze tak sie dzieje z facetem przed 40 i zostaje na dlugo,dlugo Proszę! LOL

Co prawda pare godzin pozniej wkurwil mnie niemozliwie ale sex byl O tak!

Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 35
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Ostatnia środa lutego

Pisanie by Sponsored content Today at 23:27


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Strona 3 z 3 Previous  1, 2, 3

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach