Grudzień 2016
PonWtoSroCzwPiąSobNie
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Calendar Calendar

WAŻNE LINKI
2008-2010
DESIGN
BY NITKA

Ostatni poniedziałek lutego

Strona 1 z 2 1, 2  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by anulaaa33 on Pon 22 Lut 2010, 10:16

Dzień dobry babeczki widzę że kawka znów czeka na Anule więc już zalewam i proszę się częstować Kawkę mam! Kawkę mam! Kawkę mam! Kawkę mam! Kawkę mam! Kawkę mam! Kawkę mam! Kawkę mam!
Wybaczcie że Was wczoraj wieczorem opuściłam ale tak mi sie dobrze leżało z chłopem że aż nie miałam sumienia go opuszczać LOL
Dziś się poprawie obiecuje O nie mogę!
A poza tym dzis znowu jade na poszukiwania bucików LOL mam nadzieje że juz znajde bo w przyszłym tygodniu przymiarke mam Żartowniś

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 32
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Nieznajoma on Pon 22 Lut 2010, 10:25

witajcie anula chyba twoja kawa mnie wybawiła z łozka bo jakas rozbita jestem zjem sniadanie i parze realna a dzis tak dziwnie mnie wszystko boli ze chyba sie kolo mnie kreci jakies chorubsko Hah
miłego dnia wam życze kobitki ;)

a i wiecie wczoraj poczułam pierwsze ruchy maleństwa och ech ach LOL LOL Żartowniś Żartowniś Kibic Kibic Radość Radość Zakręcony Zakręcony Tak Tak Tak

_________________
[Only admins are allowed to see this link]


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają

Nieznajoma
 
 

Potrafię : wszystko
Wiek : 29
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho : 80
Postów : 3810


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by anulaaa33 on Pon 22 Lut 2010, 10:49

Nieznajoma superrrr sle zaniedbujesz nas ostatnio Skandal!! O nie mogę!

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 32
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Nieznajoma on Pon 22 Lut 2010, 10:59

anulaaa33 napisał:Nieznajoma superrrr sle zaniedbujesz nas ostatnio Skandal!! O nie mogę!

kochanie gdybys chodzila jak ja tez bys zaniedbywała nie tylko forum Hah

_________________
[Only admins are allowed to see this link]


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają

Nieznajoma
 
 

Potrafię : wszystko
Wiek : 29
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho : 80
Postów : 3810


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by mama33 on Pon 22 Lut 2010, 12:27

Witajcie Babeczki LOL Ja dziś jakaś nieprzytomna jestem chyba dlatego że do późna ze swoim mężem obgadaliśmy wizytę u teściowej! Jak ja się cieszę że mam chłopa za sobą i dobrze że to nie jest jego prawdziwa matka bo mógłby cechy odziedziczyć po niej i wtedy byłoby kiepsko Hah
Anula powodzenia na zakupach trzymam kciuki by udało Ci się kupić dziś buciki Ale bajeer!
Nieznajoma uważaj na siebie i oby to jednak nie było żadne choróbsko Uściski i gratulacje z powodu pierwszych ruchów dzidzi to cudowne uczucie Uściski

mama33
 
 

Potrafię : tańczyć oberka i nie tylko
Wiek : 41
Jestem z: : Warmii i Mazur
Dzieci : ukochany synek

Zaproszeń na ciacho : 123
Postów : 4674


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Mama i corcia on Pon 22 Lut 2010, 12:57

Dzien Dobry Wszystkim Zbiorowe wtulenie

Ja wlasnie siedze na srodku pokoju na podlodze Hah w okolo mnie lata rozradowane dziecie brakiem mebli w pokoju.Dzisiaj ruszamy juz pelna para z remontem wiec wczoraj wynieslismy juz wszystko,tylko kabel od netu tutaj zostal wiec siedzie na podlodze Hah Wczoraj juz mi sie nie chcialo wszystkiego montowac w sypialni(na szczescie kabel od neta tam dostanie Żartowniś ) ale dzisiaj juz sie tam zamontuje i bedziecie ze mna przez okolo dwa tygodnie w luzku Żartowniś Cycki! O nie mogę!

Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 35
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by artanula on Pon 22 Lut 2010, 14:06

Witam Wszystkich Ciao!
Wczoraj zdążyłam wstukać tylko jedno zdanie i chłop mój przejął kompa..
Szukał pościeli do łóżeczka i materacyka LOL (to to mogę wybaczyć).
Niepokoi mnie tylko fakt,że wtrynia się do wszystkiego...no który normalny facet wybiera pościel?! To godzi w moje kobiece ego..no wymyślił,że ubranka będzie prał w szarym mydle , bo tak lepiej ,a nie w żadnym proszku, który jest ....co jest?.....-drogi! Chyba tak mamuśka mu nagadała, bo ja bym takiego głupola nie wzięła! Tak,że takie prozaiczne tematy ładują mi ciśnienie i muszę szybko coś z tym zrobić Hah Hah

artanula
 
 

Potrafię : śmiać się z siebie
Wiek : 46
Jestem z: : Warszawa
Dzieci : Maciek, Maja i Maksiu w drodze :)

Zaproszeń na ciacho : 19
Postów : 352


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Lenka12_12 on Pon 22 Lut 2010, 15:24

siemanko!od rana mam dobry humor!mały był spokojnyw nocy, piersi mało co nie wystrzela bo mam tyle pokarmu!
anulla buty kup dzisiaj i wstaw foteczke bo jestem ciekawa!a tobie nieznajoma to bardzo gratuluje!
MiC tylko zeby ten necik nie zaburzył waszego spokoju
w alkowie! O nie mogę! Sex Pejczykiem

Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 30
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Lenka12_12 on Pon 22 Lut 2010, 15:28

artanula współczuje angażu męza w role ojca jednak wiem co czujesz mój piękny jest tak przejęty rola ze nawet czepia sie o temperature wody do kapieli a za przeproszeniem nie ma o tym zielonego pojęcia!Moze sobie wybierac rzeczy dla dziecka ale ostateczna decyzja niech nalezy do ciebie w końcu to Ty jesteś mama!
Mama33 nie przejmuj sie stara baba i ,,sraj'' na to co mówi!a męza to gratuluje!

Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 30
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by artanula on Pon 22 Lut 2010, 15:32

no i tez właśnie zakupiłam na allegro to co chciałam, a małż. niech się zaangażuje w płatności za to Piątka! Piątka! Nogę mam teraz bardzo ciężką i potrafię tupnąć O nie mogę!

artanula
 
 

Potrafię : śmiać się z siebie
Wiek : 46
Jestem z: : Warszawa
Dzieci : Maciek, Maja i Maksiu w drodze :)

Zaproszeń na ciacho : 19
Postów : 352


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Lenka12_12 on Pon 22 Lut 2010, 15:34

i tak trzymać! O tak!

Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 30
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Nieznajoma on Pon 22 Lut 2010, 15:40

a ja zaczne od nastpenej wyplaty odkładac na meble wypatrzyłam na allegro takie ślicznosci ze bardzo ale to bardzo mi sie podobaja i sa funkcjonalne bo zabudowane prawie zadnych szyb no choc jeszcze bede dzwnic czy zamiast jednej szyby mozna wstawic drzwiczki ;) bo nie chce zandej szyby dosc juz mam ;)
teraz mala próbuje sie uspac ale jakos marnie jej to idzie nie wiem czy nie bede musiała sie przejsc do niej ;-/

_________________
[Only admins are allowed to see this link]


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają

Nieznajoma
 
 

Potrafię : wszystko
Wiek : 29
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho : 80
Postów : 3810


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Lenka12_12 on Pon 22 Lut 2010, 15:45

ja jestem na etapie poszukiwania wózka dla małego!
i sie bardzo denerwuje bo jak mi sie podoba to cena juz mniej a jak jest tak paskudny to i cena przystępna!ogladałąm w sklepach i ceny mnie zabiły!Na allegro znacznie taniej!

Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 30
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Nieznajoma on Pon 22 Lut 2010, 16:05

lenka a jakiego szukasz głebokiego??? ja na twoim miejscu kupiłabym uzywany jesli sie nie brzydzisz niekiedy naprawde sa zadbane ;)

_________________
[Only admins are allowed to see this link]


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają

Nieznajoma
 
 

Potrafię : wszystko
Wiek : 29
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho : 80
Postów : 3810


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Armelia1 on Pon 22 Lut 2010, 16:24

Witam Ciao!
u mnie dzień jak co dzień :/
jesteśmy po obiadku Nadula własnie zasnęła ja na chwilkę do Was i za PITy się muszę zabrać Co?

mamo33 zazdroszczę takiego chłopa mój to niestety z tych co jeszcze od pępowiny go nie odcięli choć jak znowu wrócił do rodziców to już nie jest mu tak fajnie i tęskni za swoim kątem

anulaa udanych łowów pstryknij fotę jak kupisz buciki

artanula a wg mnie to nawet słodkie,że Twój mąż się tak angażuje
u mnie było tak jezdziłam z koleżankami,mamą i Bóg wie z kim tam jeszcze oglądać,wybierać itp.wózek,łóżeczko i całą resztę chłop mój to się specjalnie nie angażował jak już wiedziałam które ostatecznie sklepy zostały mi na zakupy dopiero wtedy pojechał i to był krótki szpil wlazł pokazał np wózek spytał się mnie czy taki może być i ...po prostu kupił Hah
a ja chciałam z nim pogadać,przeanalizować i dupa Hah

Nieznajoma mam nadzieję ,ze nic Cię nie dopadnie i no aż zazdroszczę tych ruchów to takie piękne uczucie Na różowo

Lenko co do wózków to był już poruszany ten temat chyba dla Izuli więc zerknij sobie i może znajdziesz rozwiązanie LOL

Miłego dzionka wszystkim życzę Zbiorowe wtulenie Zbiorowe wtulenie

Armelia1
 
 

Potrafię : dobrze gotować
Wiek : 33
Jestem z: : śląskie
Dzieci : córeczka Nadia

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 1917


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Lenka12_12 on Pon 22 Lut 2010, 16:31

nie pamietam jak był zatytuowany watek!pamiętacie?

Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 30
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Armelia1 on Pon 22 Lut 2010, 16:31

zaraz go poszukam

Armelia1
 
 

Potrafię : dobrze gotować
Wiek : 33
Jestem z: : śląskie
Dzieci : córeczka Nadia

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 1917


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Lenka12_12 on Pon 22 Lut 2010, 16:36

a co do uzywanego to ja bym kupiła tyle ze pieniadze na wózek daja moi rodzice i beda sie ,,srali'' ze ma byc nowy!

Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 30
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Armelia1 on Pon 22 Lut 2010, 16:45

mam Piątka!
[Only admins are allowed to see this link]
a ja bym gondoli używanej raczej nie kupiła Hah spacerówkę prędzej...chyba Hah

Armelia1
 
 

Potrafię : dobrze gotować
Wiek : 33
Jestem z: : śląskie
Dzieci : córeczka Nadia

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 1917


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Lenka12_12 on Pon 22 Lut 2010, 17:06

armelia dziekuje za znalezienie watku Izuli!

Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 30
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by anulaaa33 on Pon 22 Lut 2010, 18:33

Ehhhh babolce moje wyobraźcie sobie że dopiero wróciłam cały dzień latania i ......... duuuupaaaa znalazłam fajne buty to fiolotowe a ja chce złote lub malinowe Hah

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 32
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by anulaaa33 on Pon 22 Lut 2010, 18:39

Lenka a jaki chcesz wózek bo ja kiedyś pisałam Izuli o x-landerze i one stoją ponad 1000zł a moja kolezanka kupiła go za 700 z tym że gondola jest w innym kolorze niż spacerówka ale to chyba akurat różnicy nie robi a w cenie za to sporo

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 32
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Izula85 on Pon 22 Lut 2010, 18:48

I ja sie witam,w podłym nastroju!!
boszee jak mnie dzis maz denerwuje ,rany juz nie wiem jak z nim rozmawiac,az mi sie płakac chce i nie wiem czy to hormonmy czy nie ,ale mam ochote mu Po pysku Lanie na gołą dupę .Do tego tesciowa wydzwania jak sobie radzimy wiecznie pyta,czy nie trzeba mi pomoc ,wiec kazałam mezowi powiedziec jej,ze nie ma mi kto papieru trzymac jak siedze w toalecie i kłotnia na całego aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ratunku Pomocy!

Izula85
 
 

Potrafię : zjeść całą czekolade i szukac jeszcze
Wiek : 31
Jestem z: : ZE WSI:)
Dzieci : mała kruszynka Natalia

Zaproszeń na ciacho : 48
Postów : 1261


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by anulaaa33 on Pon 22 Lut 2010, 18:57

Izula a chciała pewnie być miła i zapytac tylko O nie mogę!

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 32
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Izula85 on Pon 22 Lut 2010, 19:03

pewnie tak,ale wiesz jaka to pijawka? rozmawiam z nia i wszystko oki wypytuje mnie -to ja jej grzecznie odpowiadam,az ona z gruchy i z pietruchy mowi ze tak sie nie robi ,ze jej córa robiła inaczej(8lat temu),na to ja jej mowie ze kiedys było inaczej,a teraz jest inaczej,poza tym wydaje mi sie ze rada połoznej jest bardziej wiarygodna i tu powstaje konflitk bo ona tak nie robiła.ale swoja droga jestem tak nabuzowana ze wystarczy mi błachostka a ja juz mam takiego nerwa co sie cholewka ze mna dzieje Płaczę

Izula85
 
 

Potrafię : zjeść całą czekolade i szukac jeszcze
Wiek : 31
Jestem z: : ZE WSI:)
Dzieci : mała kruszynka Natalia

Zaproszeń na ciacho : 48
Postów : 1261


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by anulaaa33 on Pon 22 Lut 2010, 19:17

na szkole rodzenia zawsze powtarzali nam żeby nie słuchać babć każda położna tak mówiła która miała z nami zajęcia LOL

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 32
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Lenka12_12 on Pon 22 Lut 2010, 19:24

ja jeszcze nie urodziłam a juz moja pierdoczyła ze nie bede miec napewno pokarmu a mały bedzie napewno miał skaze białkowa i koze trzeba kupić!a ja jej na to ze dwie od razu!

Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 30
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Lenka12_12 on Pon 22 Lut 2010, 19:25

anulaaa33 napisał:Lenka a jaki chcesz wózek bo ja kiedyś pisałam Izuli o x-landerze i one stoją ponad 1000zł a moja kolezanka kupiła go za 700 z tym że gondola jest w innym kolorze niż spacerówka ale to chyba akurat różnicy nie robi a w cenie za to sporo
a gdzie kupiła ten wózeczek?

Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 30
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by anulaaa33 on Pon 22 Lut 2010, 20:31

no właśnie wysłałam jej sms-a bo mówiła mi ale zapomniałam nazwy tego sklepu ale nie odpisuje cosik

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 32
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Mama i corcia on Pon 22 Lut 2010, 21:12

Dziewczynki tez to przerabialam z tesciowa i nadal przerabiam jak sie widzimy z tym ze na szczescie daleko mieszka Pokłony! Leje na nia z gory na dol ale chocby nie wiem jak sie lalo to i tak potrafi czasami wyprowadzic z rownowagi Anty i nic tylko tak podejsci dac w pysk
Obiecuje sobie ze jak kiedys bede taka tesciowa to sie zastrzele Wściekły

Co do tatusiow to u mnie bylo tak ze o wszystkim moglam sobie z nim pogadac i wogole i wybor nalezal do mnie,czasami sie radzilam jak nie moglam sie zdecydowac wiec mowil mi co mu sie bardziej podoba ale jak sie Jessi urodzila to tez dochodzilo do spiec bo tatusiowi sie wydawalo ze wie najlepiej O nie mogę! na szczescie szybko mu to minelo.


A u nas gladz gipsowa juz na scianach,jutro malowanie.Najgorsze jest to ze musimy czekac dwa tygodnie az nam gosciu polozy panele bo teraz nie moze Anty cholera a za dwa tygodnie to juz bym miala skonczone wszystko no ale co zrobic.

Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 35
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by anulaaa33 on Pon 22 Lut 2010, 21:14

Mój zawsze powtarza że to ładne i to ładne i obojętne które wybiore bo obie rzeczy mu sie podobają O nie mogę! zdecydowany jak ja Zakręcony O nie mogę!

MiC a sama nie chcesz sie za te panele zabrać Nie rozumiem O nie mogę!

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 32
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Mama i corcia on Pon 22 Lut 2010, 21:20

A wiesz Anulaaa ze o tym myslalam O nie mogę!

Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 35
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by anulaaa33 on Pon 22 Lut 2010, 21:25

Przeca teraz panele sie składa jedna w drugą ja sama je składałam tzn początek później juz wytłumaczyłam chłopu i wziął sie sam za to O nie mogę!

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 32
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Mama i corcia on Pon 22 Lut 2010, 21:27

Z pewnoscia to nic trudnego ale co ja sobie bede raczki brudzic O nie mogę! O nie mogę!

Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 35
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by anulaaa33 on Pon 22 Lut 2010, 21:31

To umyj panele przed zaczęciem i nic nie pobrudzisz O nie mogę! O nie mogę! O nie mogę!

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 32
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Mama i corcia on Pon 22 Lut 2010, 21:34

Ale paznokcie polamie a nie chce obcinac O nie mogę! O nie mogę!

Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 35
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by anulaaa33 on Pon 22 Lut 2010, 21:34

To se tipsy machniesz O nie mogę! w nagrode O nie mogę!

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 32
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Mama i corcia on Pon 22 Lut 2010, 21:38

anulaaa33 napisał:To se tipsy machniesz O nie mogę! w nagrode O nie mogę!


Poczekam jednak te dwa tygodnie i zostane przy swoich Zakręcony

Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 35
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by anulaaa33 on Pon 22 Lut 2010, 21:42

a widzisz a podrapałabys Grzesia jak kocica i od razu by Ci fundnął karnet na cały rok O nie mogę!

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 32
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Mama i corcia on Pon 22 Lut 2010, 21:43

Ach swoimi to ja go dopiero drapie O nie mogę! O nie mogę!

Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 35
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by anulaaa33 on Pon 22 Lut 2010, 21:45

swoimi to idzie skóre uszkodzić a żelkami to masaż przyjemny idzie sprawić O nie mogę!

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 32
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Mama i corcia on Pon 22 Lut 2010, 21:53

ale wiesz my lubimy hardkor O nie mogę!

Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 35
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by anulaaa33 on Pon 22 Lut 2010, 21:54

skąd ja to znam O nie mogę!

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 32
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by mama33 on Pon 22 Lut 2010, 21:59

MiC jak chcesz to przyjadę ze swoim Grzesiem i położymy Ci te panele! To naprawdę nic trudnego i bardzo szybko się kładzie LOL

mama33
 
 

Potrafię : tańczyć oberka i nie tylko
Wiek : 41
Jestem z: : Warmii i Mazur
Dzieci : ukochany synek

Zaproszeń na ciacho : 123
Postów : 4674


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Mama i corcia on Pon 22 Lut 2010, 22:14

mama33 napisał:MiC jak chcesz to przyjadę ze swoim Grzesiem i położymy Ci te panele! To naprawdę nic trudnego i bardzo szybko się kładzie LOL


To kiedy bedziecie????? LOL

Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 35
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Mama i corcia on Pon 22 Lut 2010, 22:14

anulaaa33 napisał:skąd ja to znam O nie mogę!


No wlasnie O nie mogę! O nie mogę!

Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 35
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by aniaffff on Pon 22 Lut 2010, 23:45

Lenka12_12 napisał:ja jeszcze nie urodziłam a juz moja pierdoczyła ze nie bede miec napewno pokarmu a mały bedzie napewno miał skaze białkowa i koze trzeba kupić!a ja jej na to ze dwie od razu!

I jeszcze koza miałaby swój katek obok Twojego łózka? O nie mogę! O nie mogę! O nie mogę!
Powaliła mnie kózka, no!
Lenko może sobie troche odciagajz z piersi jak mówisz że takie twarde, żebys nie dostała zapalenia piersi.




Bylismy dzisiaj u lekarza z tym noskiem Filipka i powiedział nie jest złamany tylko mocno stłuczony. Na szczęście ma drożne dziurki więc wyklucza to złamanie, nie ma też żadnych zmian w jego kształcie. Ulżyło mi chociaż na dobre odetchne dopiero za jakieś dwa tygodnie jak mu opuchlizna zejdzie.
Bałam sie jak Filip zareaguje na lekarza więc przed wizytą kupiłam mu samochodzik z ulubionej serii i po kryjomu dałam lekarzowi jako nagroda dla małego pacjenta. Nie było najgorzej chociaż bez płaczu się nie obyło.

aniaffff
 
 

Potrafię : niezle sprzatać
Wiek : 34
Jestem z: : Głowna
Dzieci : cudnego synka Filipka

Zaproszeń na ciacho : 145
Postów : 6097


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by MamaM on Pon 22 Lut 2010, 23:58

dzielny jest mój zięć!!!

MamaM
 
 

Potrafię : być
Wiek : 41
Jestem z: : Polski
Dzieci : Mimi, Kubuś

Zaproszeń na ciacho : 67
Postów : 3351


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by aniaffff on Wto 23 Lut 2010, 00:01

Raczej przekupny O nie mogę! cały zapłakany ale ręke po autko wyciagał

aniaffff
 
 

Potrafię : niezle sprzatać
Wiek : 34
Jestem z: : Głowna
Dzieci : cudnego synka Filipka

Zaproszeń na ciacho : 145
Postów : 6097


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Lenka12_12 on Wto 23 Lut 2010, 00:01

aniaff wierze ze filipkowi nic nie jest powaznego!jeszcze dwa dni i zapomnicie o całym zajsciu!a co do sciągania to własnie sobie odciski zrobiłam na rekach od laktatora!i sciągnełam cale 20 ml!Pewnie cos wiecej by było ale nie dałam rady!

Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 30
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Ostatni poniedziałek lutego

Pisanie by Sponsored content Today at 23:27


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Strona 1 z 2 1, 2  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach