Październik 2017
PonWtoSroCzwPiąSobNie
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendar Calendar

WAŻNE LINKI
2008-2010
DESIGN
BY NITKA

Pierwsza środa lutego

Strona 1 z 2 1, 2  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Pierwsza środa lutego

Pisanie by anulaaa33 on Sro 03 Lut 2010, 09:22

Dzień dobry baby Stawiam Kawkę mam! i zmykam bo dzisiaj mamy objazdówke po świecie O nie mogę!
Miłego dnia Kwiat

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 33
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Mama i corcia on Sro 03 Lut 2010, 10:03

Anulaaaa no wczesniej nie dam rady wstac Płaczę

Jednak kawke i tak postawie skoro juz jestem na nogach Kawkę mam!

Milusiego dzioneczka Wszystkim Zbiorowe wtulenie
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 36
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by aniaffff on Sro 03 Lut 2010, 11:38

MiC jestem w szoku, co zdołało Cie zwlec z łózka o tej godzinie . LOL

Kawką sie częstuje i dodaje do niej delicje.
avatar
aniaffff
 
 

Potrafię : niezle sprzatać
Wiek : 35
Jestem z: : Głowna
Dzieci : cudnego synka Filipka

Zaproszeń na ciacho : 145
Postów : 6097


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Nieznajoma on Sro 03 Lut 2010, 11:41

upsa ale wtopa nie zauwazylam watkuz ze środy Hah pseplasiam

_________________
[Only admins are allowed to see this link]


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają
avatar
Nieznajoma
 
 

Potrafię : wszystko
Wiek : 30
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho : 80
Postów : 3810


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Nieznajoma on Sro 03 Lut 2010, 11:43

u mnie droga tragedia nie przejedzie tak zawiewa ze sasiad odsniezył zeby odwiesc dzieciaki do szkoly i ledwo wrocil za 5 minut gdzies chcial jechac i juz sie kopał co kilka metrów masakra jak ja sie ciesze ze nie musze nigdzie jechac tylko siedze z goraca herbatka i zagladam do was ;)

_________________
[Only admins are allowed to see this link]


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają
avatar
Nieznajoma
 
 

Potrafię : wszystko
Wiek : 30
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho : 80
Postów : 3810


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Mama i corcia on Sro 03 Lut 2010, 11:48

aniaffff napisał:MiC jestem w szoku, co zdołało Cie zwlec z łózka o tej godzinie . LOL

Kawką sie częstuje i dodaje do niej delicje.


Przyjechali Panowie zabrac nasze stare meble. LOL
Dla biednych oddajemy a oni kurka wodna mogli przyjechac tylko tak wczesnie LOL


Jednak prosze o dyskrecje jak by co to wstalam specjalnie kawke parzyc O nie mogę! O nie mogę! O nie mogę!
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 36
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Nieznajoma on Sro 03 Lut 2010, 12:00

O nie mogę! O nie mogę! MiC kawulka pyszna i nawet specjalnie parzona dla nas Ogólna radość

_________________
[Only admins are allowed to see this link]


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają
avatar
Nieznajoma
 
 

Potrafię : wszystko
Wiek : 30
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho : 80
Postów : 3810


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Mama i corcia on Sro 03 Lut 2010, 12:11

Nieznajoma napisał:O nie mogę! O nie mogę! MiC kawulka pyszna i nawet specjalnie parzona dla nas Ogólna radość


No ba oczywiscie ze specjalnie....skoro juz wstalam O nie mogę! O nie mogę!
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 36
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Mama i corcia on Sro 03 Lut 2010, 12:15

Witaj Lenka LOL
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 36
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Mama i corcia on Sro 03 Lut 2010, 12:15

Zakrecona kobieto LOL LOL
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 36
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Lenka12_12 on Sro 03 Lut 2010, 12:16

Witam witam! LOL LOL LOL
avatar
Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 31
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Izula85 on Sro 03 Lut 2010, 12:20

i ja sie witam i poprosze o kawke ja od samego ranka opłaty przelewam o zgrozo ale miesiac zaczety chwała ze to juz osttanie czesne mam nadzieje bo szkoda kaski:((zycze miłego dnia ide sprzatac łazienke a potem przyjemnosc nauka Hah zarcik oczywiscie i oczywiscie szacunek dla MiC za tak ranne wstanie
avatar
Izula85
 
 

Potrafię : zjeść całą czekolade i szukac jeszcze
Wiek : 32
Jestem z: : ZE WSI:)
Dzieci : mała kruszynka Natalia

Zaproszeń na ciacho : 48
Postów : 1261


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Mama i corcia on Sro 03 Lut 2010, 12:22

Witaj Izula i dla Ciebie Kawkę mam!
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 36
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by artanula on Sro 03 Lut 2010, 13:11

Witam, a u mnie w kubeczku czekolaaaaaadaaa! Kawkę mam! częstujcie się proszę Kawkę mam! Kawkę mam! Kawkę mam! Kawkę mam! Kawkę mam! Kawkę mam! Kawkę mam! Kawkę mam! Zimno , śnieg jak nie wiem co sypie...tylko niedźwiedzi na ulicach brakuje:) Osły dość licznie chodzą,a niedźwiedzi brak....
avatar
artanula
 
 

Potrafię : śmiać się z siebie
Wiek : 47
Jestem z: : Warszawa
Dzieci : Maciek, Maja i Maksiu w drodze :)

Zaproszeń na ciacho : 19
Postów : 352


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Izula85 on Sro 03 Lut 2010, 14:02

och usiaładłam łazienka wysprztana odkazona teraz czekam az przeschnie i pewnie jeszcze ze 30 min zejdzie wnozszenie tego tajtasjtwa i układnie koszyczków itp.przydałaby mi sie jakas fajna pułeczka nad wc zebym mogła pochowac srodki czystosci a tak to mam pod umywalka wszystko na kupie a jak kupa to trudno utrzymac porzadek:).pije kawke dopiero teraz ale jest taka dobra ze az mam dreszcze hehe jak to nie wiele cieżarówce potrzeba do szczescia Miłego dnia zycze bo zamykam komputer bo mnie korci co chwile zerkam na NZ a mam duzo nauki Hah Kwiat buzka
avatar
Izula85
 
 

Potrafię : zjeść całą czekolade i szukac jeszcze
Wiek : 32
Jestem z: : ZE WSI:)
Dzieci : mała kruszynka Natalia

Zaproszeń na ciacho : 48
Postów : 1261


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Nieznajoma on Sro 03 Lut 2010, 14:38

bo my jestesmy jak ten narkotyk O nie mogę!
roksana dzis szczeliła sobie kosmetologie wymalowała pisakiem fioletowym wszytskie 10 paznokcji u rączek i wyglada okropnie O nie mogę! O nie mogę! no ale jak to powiedziala wyglądam pięknie O nie mogę! ja tez wlasnie po obiadku pije kawke a roksana jeszcze oglada bajke i wcina deserek galaretki z owocami mniam LOL

_________________
[Only admins are allowed to see this link]


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają
avatar
Nieznajoma
 
 

Potrafię : wszystko
Wiek : 30
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho : 80
Postów : 3810


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Mama i corcia on Sro 03 Lut 2010, 14:43

Po obiadku o tej godzinie Co?
To ja bym musiala miec dwa O nie mogę! O nie mogę! O nie mogę!
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 36
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Nieznajoma on Sro 03 Lut 2010, 14:53

no tak u nas sie jada powiedzmy ze punktualnie O nie mogę! tesciowa jakos tak gotuje zawsze miedzy 12-13 ze jest juz gotowy:)
ja sie juz przyzwyczaiłam:)

_________________
[Only admins are allowed to see this link]


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają
avatar
Nieznajoma
 
 

Potrafię : wszystko
Wiek : 30
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho : 80
Postów : 3810


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by anulaaa33 on Sro 03 Lut 2010, 17:15

A ja wpadłam własnie na sek do domku od rana w trasie i teraz wycieczka do Armeli LOL wypijemy Wsze zdrówko Żartowniś

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 33
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Mama i corcia on Sro 03 Lut 2010, 17:17

Wypijcie i to porzadnie LOL
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 36
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Nieznajoma on Sro 03 Lut 2010, 17:33

wiecie co chyba mi sie przesunął dysk starsznie mnie boli jak sie schylam albo nachylam na prawa strone a juz nie mówie o przeniesieniu roksany mam nadzieje ze to jednak nie to bo nawet nie mam jak jechac do goscia zeby mi to nastawił a jak nie przejdzie to bede sie z tym zmagac kilka dnia


anulaaa wypij nasze zdrowie O nie mogę! ale ja wam zazdroszcze ze sie mozecie spotkac ze tez z moich okolic jeszcze nikogo nie przywiało O nie mogę! O nie mogę!

_________________
[Only admins are allowed to see this link]


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają
avatar
Nieznajoma
 
 

Potrafię : wszystko
Wiek : 30
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho : 80
Postów : 3810


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by aniaffff on Sro 03 Lut 2010, 17:55

Anulaaa dobrze że wizyty u lekarzy macie juz z głowy bo martwiłam sie jak podojeżdzacie w taka pogodę.
U mnie od rana masakra, zreszta jak wszedzie chyba a teraz świeci słonko.
avatar
aniaffff
 
 

Potrafię : niezle sprzatać
Wiek : 35
Jestem z: : Głowna
Dzieci : cudnego synka Filipka

Zaproszeń na ciacho : 145
Postów : 6097


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Mama i corcia on Sro 03 Lut 2010, 19:22

U nas ostatnimi czasy bez przerwy sypalo a dzisiaj dla odmiany pada deszcz a nawet mozna powiedziec ze leje Hah Normalnie kurwicy mozna dostac Zły śmiech
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 36
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Nieznajoma on Sro 03 Lut 2010, 19:23

ja bym wolała zeby padał desz bo snieg by zawilgł i niezawiewałoby mi drogi O nie mogę!

_________________
[Only admins are allowed to see this link]


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają
avatar
Nieznajoma
 
 

Potrafię : wszystko
Wiek : 30
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho : 80
Postów : 3810


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Mama i corcia on Sro 03 Lut 2010, 19:26

U Was pewnie byloby lepiej ale nam grozi to powodzia Hah
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 36
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Nieznajoma on Sro 03 Lut 2010, 19:28

aaa mi podwodz nie grozi przynajmniej pod domem bo pozniej to kto wie czy biała nie wyleje Hah

_________________
[Only admins are allowed to see this link]


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają
avatar
Nieznajoma
 
 

Potrafię : wszystko
Wiek : 30
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho : 80
Postów : 3810


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Mama i corcia on Sro 03 Lut 2010, 19:30

Kurcze u nas juz trabia o tym ze jak bedzie padal doszcze do tej odwilzy to zaleje.Ja mam rzeke pod blokiem,co prawda do 3 pietra nie dostanie ale piwnice cale zawsze nam zaleje Hah
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 36
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Nieznajoma on Sro 03 Lut 2010, 19:32

to jak masz cos wartosciowego w piwvicy to wynies na wszelki wypadek szkoda ze nie rabia piwnic na strychu O nie mogę!

_________________
[Only admins are allowed to see this link]


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają
avatar
Nieznajoma
 
 

Potrafię : wszystko
Wiek : 30
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho : 80
Postów : 3810


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Nieznajoma on Sro 03 Lut 2010, 19:34

no nic ide cos przekasic tylko na co ja mam ochote Nie rozumiem Nie rozumiem

_________________
[Only admins are allowed to see this link]


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają
avatar
Nieznajoma
 
 

Potrafię : wszystko
Wiek : 30
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho : 80
Postów : 3810


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Mama i corcia on Sro 03 Lut 2010, 19:35

Greg musi pownoscic a swoja droga to doby bylyby pomysl z piwnica na strychu bo przeca znosci w dol czy wnosci na gore to jeden ... O nie mogę! O nie mogę!
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 36
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Mama i corcia on Sro 03 Lut 2010, 19:36

Nieznajoma napisał:no nic ide cos przekasic tylko na co ja mam ochote Nie rozumiem Nie rozumiem


No wlasnie tez bym cos zjadla tzylko nie wiem co??? O nie mogę!
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 36
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Nieznajoma on Sro 03 Lut 2010, 19:49

ja zrobiłam kanapki z zóltym serem pomidorkiem i ogorkiem LOL mniam szkoda ze te pomidorki jednak nie maja tego smaku co w sezonie Hah

_________________
[Only admins are allowed to see this link]


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają
avatar
Nieznajoma
 
 

Potrafię : wszystko
Wiek : 30
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho : 80
Postów : 3810


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Lenka12_12 on Sro 03 Lut 2010, 20:43

hmmm a ja sie opycham cukierkami z karmelem i zagryzam tostem!
avatar
Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 31
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Mama i corcia on Sro 03 Lut 2010, 22:04

A ja chodze i pluje jadem.
Jestem przedokresowa i juz mam kurwice w stadium zaawansowania Hah
Najgorsze cholera jest to ze wiem o tym a i tak nie moge sie powstrzymac,chlopa zrabalam juz od progu jak tylko z pracy wrocil,co prawda wkurzyl mnie swoim gledzeniem ale pojechalam po nim za ostro i tak to nieodzywamy sie teraz.stokrotka mogl nie gledzic Hah
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 36
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Mama i corcia on Sro 03 Lut 2010, 22:06

Lenka12_12 napisał:hmmm a ja sie opycham cukierkami z karmelem i zagryzam tostem!


Lenka a ten tost pewnie z szynka i serem LOL
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 36
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by rossi82 on Sro 03 Lut 2010, 23:28

Witam wieczorowo. U mnie śnieg znowu spadł.... a było już tak miło i zielono Wściekły
Piernik znowu od rana lepił bałwana i co wyszedł z domu to ustrajał go czymś innym. Tak więc teraz w ogródku stoi ,,coś'' co wygląda raczej na choinkę niż bałwana. Ma w twarzy marchewkę, buraka i płatki kukurydziane. Czapkę, dwa szaliki, apaszkę i całą masę guzików z kamyków. Na koniec dostał szczotkę do podłogi i szufelkę. Na tym moje dobre serce postanowiło skończyć i nie dać nic więcej wynosić z domu.
Piernik był oczywiście nie pocieszony hehe bo szykował się żeby porwać z domu swoje kapcie dla bałwana.
Chłop za to kupił sobie nową grę na pleja więc dzisiaj chyba śpimy z Piernikiem sami.
A mi jest smutno bo nie doczekałam się dzisiaj na przesyłkę. Czekam na książki i jak ich nie było tak ni ma :(

_________________
Głowa do góry!!! - rzekł kat zarzucając stryczek na szyję.....
avatar
rossi82
 
 

Potrafię : zrobić bardzo smacznego zakalca ;)
Wiek : 35
Jestem z: : Szkocji
Dzieci : jedna sztuka ;)

Zaproszeń na ciacho : 68
Postów : 1933


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by aniaffff on Sro 03 Lut 2010, 23:42

Ja tez w podłym nastroju teraz jestem bo dowiedziałam sie że mój ukochany chrzesniak złamał dzisiaj noge. W gipsie ma az do pachwiny a jezdził na łyżwach. Tak mi go szkoda, na 7 tygodni jest uwiazany a tu przeciez komunia i nauki...ach
Dzisiaj jakbym szybko znikneła to krzyczec na mojego bo chce sie do kompa dostac.

Rossi a Twoja opowieśc o kapciach dla bałwana jak zwykle jest the best. O nie mogę!
avatar
aniaffff
 
 

Potrafię : niezle sprzatać
Wiek : 35
Jestem z: : Głowna
Dzieci : cudnego synka Filipka

Zaproszeń na ciacho : 145
Postów : 6097


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Lenka12_12 on Sro 03 Lut 2010, 23:55

a ja wam mówie dobranoc bo mój piękny wrócił po półtora tygodnia nieobecnosci i trzeba sie nacieszyć!tzn bedzie miał za złe ze siedze z wami a nie z nim ,choc pewnie tak jak małz rosii nie zauwazy mojej obecnosci bo mamy od dzisiaj wiekszy abonament telewizyjny!jednak nie bede sie narazać!
avatar
Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 31
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Armelia1 on Sro 03 Lut 2010, 23:57

I ja się wieczorowo witam LOL
już po spotkaniu z anuląąą no i oczywiście wypiłyśmy Wasze zdrówko Koktajl
rossi nie myślałaś o tym,żeby pisać jakieś wiersze albo skecze??Twoje opowiastki są obłędne Brawo! Pokłony! O nie mogę!
aniafff nie martw się o chrześniaka te 7 tyg.jest do strawienia ja miałam gips na 8 tyg.i to było w maju czerwcu jak już ciepło Co? to dopiero masakra jest Hah
avatar
Armelia1
 
 

Potrafię : dobrze gotować
Wiek : 34
Jestem z: : śląskie
Dzieci : córeczka Nadia

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 1917


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Armelia1 on Sro 03 Lut 2010, 23:59

no to Dobranoc Lenko no i naciesz sie odpowiednio Uściski Całus urodzinowy! Sex
avatar
Armelia1
 
 

Potrafię : dobrze gotować
Wiek : 34
Jestem z: : śląskie
Dzieci : córeczka Nadia

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 1917


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Lenka12_12 on Czw 04 Lut 2010, 00:04

to pierwsze tak to drugie tez tak a trzecie odpada bo niech wie ze kobieta w ciązy!
avatar
Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 31
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by aniaffff on Czw 04 Lut 2010, 00:06

Wiesz że teraz seks mógłby wywołac skurcze?
avatar
aniaffff
 
 

Potrafię : niezle sprzatać
Wiek : 35
Jestem z: : Głowna
Dzieci : cudnego synka Filipka

Zaproszeń na ciacho : 145
Postów : 6097


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Lenka12_12 on Czw 04 Lut 2010, 00:08

o ja to moze mame wysle do kina! O nie mogę!
avatar
Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 31
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by aniaffff on Czw 04 Lut 2010, 00:11

Armelia czyli spotkanie sie udało Toast ale coś Ty zrobiła Anuli że jeszcze jej nie ma? O nie mogę!
avatar
aniaffff
 
 

Potrafię : niezle sprzatać
Wiek : 35
Jestem z: : Głowna
Dzieci : cudnego synka Filipka

Zaproszeń na ciacho : 145
Postów : 6097


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Armelia1 on Czw 04 Lut 2010, 00:12

Lenka dobry pomysł i w końcu zostaniemy ciociami Kibic Kibic Kibic
aniafff niby tak jest choć u nas się nie sprawdziło Hah
avatar
Armelia1
 
 

Potrafię : dobrze gotować
Wiek : 34
Jestem z: : śląskie
Dzieci : córeczka Nadia

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 1917


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Armelia1 on Czw 04 Lut 2010, 00:16

aniaffff napisał:Armelia czyli spotkanie sie udało Toast ale coś Ty zrobiła Anuli że jeszcze jej nie ma? O nie mogę!

no wiesz... co Ci dużo będę gadać O nie mogę! Pijemy! O nie mogę! O nie mogę! O nie mogę!





a tak na poważnie to dziewczyna dość słaba była tzn.zmęczona, oczy całe czerwone,zziębnięta więc miała iść się wygrzać Kąpiel i do wyrka Spać
całkiem możliwe,że dzisiaj juz nie wstąpi do nas
choć...z anuląąą to nigdy nie wiadomo Nie rozumiem
a jeśli chodzi o spotkanie to...moja wersja :tak udało się anulaaa to fajna babka Uściski Żartowniś
avatar
Armelia1
 
 

Potrafię : dobrze gotować
Wiek : 34
Jestem z: : śląskie
Dzieci : córeczka Nadia

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 1917


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by aniaffff on Czw 04 Lut 2010, 00:25

Armelia1 napisał:
a jeśli chodzi o spotkanie to...moja wersja :tak udało się anulaaa to fajna babka Uściski Żartowniś

Potwierdzam!!!!!!!!!
avatar
aniaffff
 
 

Potrafię : niezle sprzatać
Wiek : 35
Jestem z: : Głowna
Dzieci : cudnego synka Filipka

Zaproszeń na ciacho : 145
Postów : 6097


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Armelia1 on Czw 04 Lut 2010, 00:38

Pisałam do anuliii i szczęśliwie do domciu dojechała a teraz biedactwo sie wygrzewa Kąpiel
avatar
Armelia1
 
 

Potrafię : dobrze gotować
Wiek : 34
Jestem z: : śląskie
Dzieci : córeczka Nadia

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 1917


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Armelia1 on Czw 04 Lut 2010, 01:26

no nic sama z sobą pisać nie będę Nie!
więc DOBRANOC tym które być może tu jeszcze zajrzą Nie rozumiem
avatar
Armelia1
 
 

Potrafię : dobrze gotować
Wiek : 34
Jestem z: : śląskie
Dzieci : córeczka Nadia

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 1917


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Izula85 on Czw 04 Lut 2010, 01:50

oo chyba mnie dzis za pozno tu przywiało ale byłam na ang a pozniej poprawki z mezem mojej pracy i juz nie widze na oczy tak wiec postanowiłam zagladnac tutaj ale chyba już spicie wiec mowie Wam kolorowych snów.fajnie ze sie spotkałyscie armelia i anullaa33 a swoja drogą Armelia co Ty zrobiłas Ani ze miała czerwone oczy i było jej zimno byłyscie na kuligu za traktorem czy jak:)) Hah Zbiorowe wtulenie dobranoc babolki kochane
avatar
Izula85
 
 

Potrafię : zjeść całą czekolade i szukac jeszcze
Wiek : 32
Jestem z: : ZE WSI:)
Dzieci : mała kruszynka Natalia

Zaproszeń na ciacho : 48
Postów : 1261


Powrót do góry Go down

Re: Pierwsza środa lutego

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Strona 1 z 2 1, 2  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach