Październik 2017
PonWtoSroCzwPiąSobNie
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendar Calendar

WAŻNE LINKI
2008-2010
DESIGN
BY NITKA

Dretwienie brzucha

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Dretwienie brzucha

Pisanie by Lenka12_12 on Pon 25 Sty 2010, 23:08

Znowu mi dretwieje brzuch na górze!kilka dni temu myslałam ze to przez ucisk spodni ciazowych i leginsów lecz chodze dzisiaj cały czas bez niczego na nim ,nawet spałam po południu i nie czuje nic!tzn tak jak bym miała skóre bardzo gruba!czy to normalne?Przy czym mały jest mniej ruchliwy ale odruchy w normie tzn na godzinke jest ich 10!
avatar
Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 31
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by Izula85 on Pon 25 Sty 2010, 23:15

Hah lenka moja sioistra mowiła ze dopoki nie dretwieje i nie boli tak dziwnie na górze to nie ma sie czym martwic a wiec...już niedługo Twój czas Kibic
avatar
Izula85
 
 

Potrafię : zjeść całą czekolade i szukac jeszcze
Wiek : 32
Jestem z: : ZE WSI:)
Dzieci : mała kruszynka Natalia

Zaproszeń na ciacho : 48
Postów : 1261


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by Lenka12_12 on Pon 25 Sty 2010, 23:17

to mnie teraz zatkałooooooooooooooo!ale to chyba jeszcze za wczesnie!??
avatar
Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 31
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by anulaaa33 on Pon 25 Sty 2010, 23:17

oj tak pod koniec ciąży to z brzuszkiem już sie wszystko dzieje LOL przede wszystkim skóra się naciąga i też boli to podwójnie

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 33
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by anulaaa33 on Pon 25 Sty 2010, 23:18

Nie Lenka to nie jest przepowiednia ostatni miesiąc taki jest skoro jeszcze nie masz dosyć to znaczy że zaczął się ten etap dopiero O nie mogę!

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 33
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by Lenka12_12 on Pon 25 Sty 2010, 23:19

najchetniej to bym go sobie w niektórych momentach wyrwała lub wycieła nozem tak mi to działa na nerwy!
avatar
Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 31
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by Lenka12_12 on Pon 25 Sty 2010, 23:20

juz mam dosc od miesiaca!A tak na serio to od tego momentu co wyladowałam w szpitalu!Sapie jak niedzwiedz i wogóle padam na pysk!
avatar
Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 31
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by Armelia1 on Pon 25 Sty 2010, 23:20

to że się naciąga to też tak miałam ale drętwienie Nie rozumiem powiem szczerze pierwszy raz słyszę Hah może Izula ma rację i już niedługo powitamy nową kruszynkę Kibic Kibic
avatar
Armelia1
 
 

Potrafię : dobrze gotować
Wiek : 34
Jestem z: : śląskie
Dzieci : córeczka Nadia

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 1917


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by Izula85 on Pon 25 Sty 2010, 23:21

Lenka Uściski w sumie masz juz ciaze donoszona wiec juz nie ma co sie stresowac niech jednak jeszce posiedzi dzidzia w schronie ale jak bedzie chciała przywiatac wszystkie ciocie to my czekamy Hah
avatar
Izula85
 
 

Potrafię : zjeść całą czekolade i szukac jeszcze
Wiek : 32
Jestem z: : ZE WSI:)
Dzieci : mała kruszynka Natalia

Zaproszeń na ciacho : 48
Postów : 1261


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by Lenka12_12 on Pon 25 Sty 2010, 23:22

jestescie kochane Zbiorowe wtulenie
avatar
Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 31
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by anulaaa33 on Pon 25 Sty 2010, 23:24

mnie też drętwiał brzuch i to własnie nasiliło się w ostatnim miesiącu

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 33
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by Lenka12_12 on Pon 25 Sty 2010, 23:25

mam tylko nadzieje ze to jeszcze kilka dni a później urodze bo naprawde mam problem!
avatar
Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 31
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by aniaffff on Pon 25 Sty 2010, 23:40

Ja juz Ci pisałam o tym brzuszku W ciąży
Lenka co sie martwisz przecież lepiej jest urodzic przed terminem, teraz juz własciwe możesz. Jak przenosisz to każdego dnia zastanawiasz sie czy to juz dziś? Bądz przygotowana i zwarta ( do pewnego momentu O nie mogę! pózniej sie rozwieraj ). Jak dobrze że masz mame przy sobie i nie jestes sama.
avatar
aniaffff
 
 

Potrafię : niezle sprzatać
Wiek : 35
Jestem z: : Głowna
Dzieci : cudnego synka Filipka

Zaproszeń na ciacho : 145
Postów : 6097


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by Lenka12_12 on Pon 25 Sty 2010, 23:44

no własnie aniaff bede sie rozwierac jak bedzie trzeba! O nie mogę! O nie mogę! O nie mogę!
avatar
Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 31
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by Izula85 on Pon 25 Sty 2010, 23:45

aniaffff napisał:Ja juz Ci pisałam o tym brzuszku W ciąży
Lenka co sie martwisz przecież lepiej jest urodzic przed terminem, teraz juz własciwe możesz. Jak przenosisz to każdego dnia zastanawiasz sie czy to juz dziś? Bądz przygotowana i zwarta ( do pewnego momentu O nie mogę! pózniej sie rozwieraj ). Jak dobrze że masz mame przy sobie i nie jestes sama.


no słuchaj aniafff pozniej sie rozwieraj ładnie LOL
avatar
Izula85
 
 

Potrafię : zjeść całą czekolade i szukac jeszcze
Wiek : 32
Jestem z: : ZE WSI:)
Dzieci : mała kruszynka Natalia

Zaproszeń na ciacho : 48
Postów : 1261


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by aniaffff on Pon 25 Sty 2010, 23:46

Tak, tak wtedy sie nie hamuj tylko jak najszerzej O nie mogę!
avatar
aniaffff
 
 

Potrafię : niezle sprzatać
Wiek : 35
Jestem z: : Głowna
Dzieci : cudnego synka Filipka

Zaproszeń na ciacho : 145
Postów : 6097


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by anulaaa33 on Pon 25 Sty 2010, 23:46

Lenka jeszcze masz mame?? ale Ci dobrze LOL
pamietam jak moja mama była u nas kiedy mi odeszły wody przy Amelce w nocy lece do niej i mówie mamuś wody mi odeszły a mama do mnie na pewno sie posikałas spokojnie O nie mogę!

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 33
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by Izula85 on Pon 25 Sty 2010, 23:47

ja sie smieje a jestem nastepna w kolejce hehehe Hah
avatar
Izula85
 
 

Potrafię : zjeść całą czekolade i szukac jeszcze
Wiek : 32
Jestem z: : ZE WSI:)
Dzieci : mała kruszynka Natalia

Zaproszeń na ciacho : 48
Postów : 1261


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by Izula85 on Pon 25 Sty 2010, 23:48

anulaa33 to wyzluzowana jest mamusia Twoja anulaa
avatar
Izula85
 
 

Potrafię : zjeść całą czekolade i szukac jeszcze
Wiek : 32
Jestem z: : ZE WSI:)
Dzieci : mała kruszynka Natalia

Zaproszeń na ciacho : 48
Postów : 1261


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by aniaffff on Pon 25 Sty 2010, 23:49

anulaaa33 napisał:Lenka jeszcze masz mame?? ale Ci dobrze LOL
pamietam jak moja mama była u nas kiedy mi odeszły wody przy Amelce w nocy lece do niej i mówie mamuś wody mi odeszły a mama do mnie na pewno sie posikałas spokojnie O nie mogę!
Anulaaa O nie mogę!
Powinnas do swoich postów wysyłac nam pieluchy gratis, czytanie ich grozi zalaniem kapci. O nie mogę!
avatar
aniaffff
 
 

Potrafię : niezle sprzatać
Wiek : 35
Jestem z: : Głowna
Dzieci : cudnego synka Filipka

Zaproszeń na ciacho : 145
Postów : 6097


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by Lenka12_12 on Pon 25 Sty 2010, 23:50

moja to zemdleje i bedzie jechac ze mna do szpitala w roli pacjenta!
avatar
Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 31
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by anulaaa33 on Pon 25 Sty 2010, 23:52

No co ponoć w ciąży to sie zdarza O nie mogę!
a duze znaczenie ma to ze ją obudziłam w środku nocy wiez spanikowana była bo to przy Amelce jeszcze było O nie mogę!

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 33
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by mama33 on Wto 26 Sty 2010, 00:03

Lenka12_12 napisał:Znowu mi dretwieje brzuch na górze!kilka dni temu myslałam ze to przez ucisk spodni ciazowych i leginsów lecz chodze dzisiaj cały czas bez niczego na nim ,nawet spałam po południu i nie czuje nic!tzn tak jak bym miała skóre bardzo gruba!czy to normalne?Przy czym mały jest mniej ruchliwy ale odruchy w normie tzn na godzinke jest ich 10!
Lenko myślę tak jak dziewczyny po prostu już się zbliża Twój czas ! Niebawem zostaniemy ciociami Tak
Uważaj na Siebie Uściski
avatar
mama33
 
 

Potrafię : tańczyć oberka i nie tylko
Wiek : 42
Jestem z: : Warmii i Mazur
Dzieci : ukochany synek

Zaproszeń na ciacho : 123
Postów : 4674


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by Mama i corcia on Wto 26 Sty 2010, 02:33

Matko czytam i jestem juz taka podekscytowana ze szok.
Bedzie dzidzius juz niedlugo Uściski Żartowniś
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 36
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by Armelia1 on Wto 26 Sty 2010, 02:59

też się bardzo cieszę i nie mogę już się doczekać takiej nowiny Kibic Kibic Kibic
avatar
Armelia1
 
 

Potrafię : dobrze gotować
Wiek : 34
Jestem z: : śląskie
Dzieci : córeczka Nadia

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 1917


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by Caroline on Wto 26 Sty 2010, 13:18

Lenka12_12 napisał:Znowu mi dretwieje brzuch na górze!kilka dni temu myslałam ze to przez ucisk spodni ciazowych i leginsów lecz chodze dzisiaj cały czas bez niczego na nim ,nawet spałam po południu i nie czuje nic!tzn tak jak bym miała skóre bardzo gruba!czy to normalne?Przy czym mały jest mniej ruchliwy ale odruchy w normie tzn na godzinke jest ich 10!

Bol brzucha na gorz jest baaardzo niebezpieczny. Kazdy dobry lekarz informuje o tym pacjentke-gdy brzuch na gorze boli, natychmiast trzeba to skontrolowac.
avatar
Caroline
 
 

Potrafię : wiele wiele
Wiek : 48
Jestem z: : Sycylia
Dzieci : 3

Zaproszeń na ciacho : -6
Postów : 249


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by anulaaa33 on Wto 26 Sty 2010, 13:24

Caroline pierwsze słysze, ja jakoś miałam drętwienie przy obu ciążach i było to spowodowane tym że tkanki pękają i brzuch ma większy ciężar...

Ale skontrolować zawsze warto Lenko

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 33
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by mama33 on Wto 26 Sty 2010, 14:09

Ale Lenka pisała o drętwieniu brzucha a nie o bólu to chyba jednak jakaś różnica ! Może jednak powinnaś Lenko skonsultować to z lekarzem dla spokoju Uściski
avatar
mama33
 
 

Potrafię : tańczyć oberka i nie tylko
Wiek : 42
Jestem z: : Warmii i Mazur
Dzieci : ukochany synek

Zaproszeń na ciacho : 123
Postów : 4674


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by Caroline on Wto 26 Sty 2010, 14:56

No macie racje-dretwienie to nie bol. Tylko... kazdy inaczej okresla to co sie w srodku dzieje. Mniej odporne powiedza ze bol, twardsze kobiety ze tylko jakies skurcze, no i ... lepiej skonsultowac.
avatar
Caroline
 
 

Potrafię : wiele wiele
Wiek : 48
Jestem z: : Sycylia
Dzieci : 3

Zaproszeń na ciacho : -6
Postów : 249


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by mama33 on Wto 26 Sty 2010, 14:59

Caroline napisał:No macie racje-dretwienie to nie bol. Tylko... kazdy inaczej okresla to co sie w srodku dzieje. Mniej odporne powiedza ze bol, twardsze kobiety ze tylko jakies skurcze, no i ... lepiej skonsultowac.
Może i racja i lepiej żeby lekarz zbadał Lenkę
avatar
mama33
 
 

Potrafię : tańczyć oberka i nie tylko
Wiek : 42
Jestem z: : Warmii i Mazur
Dzieci : ukochany synek

Zaproszeń na ciacho : 123
Postów : 4674


Powrót do góry Go down

Re: Dretwienie brzucha

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach