Sierpień 2017
PonWtoSroCzwPiąSobNie
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendar Calendar

WAŻNE LINKI
2008-2010
DESIGN
BY NITKA

Budyn czy kisiel??

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Budyn czy kisiel??

Pisanie by Mama i corcia on Pią 23 Paź 2009, 23:51

Zrobilam sobie dzisiaj kisiel(ktory to zreszta musze przywozic sobie z PL bo tu nie ma) i zajadalam sie nim tak ze az dzwieki rozkoszy wydawalam a moj tak na mnie patrzyl i po chwili zapytal " jak to mozna wogole jesc? "
On nie cierpi kislu,uwielbia tylko budyn.

I tak pomyslalam ze zapytam i Was czy to ja tylko taka dziwna jestem czy moze Wy tez lubicie kisiel??

Wiec kisiel czy budyn???? LOL
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 35
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Budyn czy kisiel??

Pisanie by aniaffff on Pią 23 Paź 2009, 23:56

Nie cierpie ani jednego ani drugiego! Bleeee...
avatar
aniaffff
 
 

Potrafię : niezle sprzatać
Wiek : 35
Jestem z: : Głowna
Dzieci : cudnego synka Filipka

Zaproszeń na ciacho : 145
Postów : 6097


Powrót do góry Go down

Re: Budyn czy kisiel??

Pisanie by Mama i corcia on Sob 24 Paź 2009, 00:00

aniaffff napisał:Nie cierpie ani jednego ani drugiego! Bleeee...


Ha ha ha ha no przyznam ze takiej odpowiedzi nie spodziewalam sie od nikogo Ogólna radość
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 35
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Budyn czy kisiel??

Pisanie by aniaffff on Sob 24 Paź 2009, 00:02

I jeszcze dorzucę do tego galaretkę! A masz!
Ciasto z galeretka jest prze zemnie nie jadane chyba że da sie ją zdjąć z wierzchu.
avatar
aniaffff
 
 

Potrafię : niezle sprzatać
Wiek : 35
Jestem z: : Głowna
Dzieci : cudnego synka Filipka

Zaproszeń na ciacho : 145
Postów : 6097


Powrót do góry Go down

Re: Budyn czy kisiel??

Pisanie by aniaffff on Sob 24 Paź 2009, 00:04

Raz zrobiłam Filipowi budyń, myślę może mu zasmakuje to będzie jadł no i musiał próbować czy nie za gorący, o matko jak ja musiałam sie zmuszać. Na szczęście mu nie smakowało i po trzech łyzkach dałam spokój ale chyba powinnam mu jeszcze kiedyś zrobić bo tamta próba była dawno.
avatar
aniaffff
 
 

Potrafię : niezle sprzatać
Wiek : 35
Jestem z: : Głowna
Dzieci : cudnego synka Filipka

Zaproszeń na ciacho : 145
Postów : 6097


Powrót do góry Go down

Re: Budyn czy kisiel??

Pisanie by gonialbn on Sob 24 Paź 2009, 00:22

Ja lubie i jedno i drugie
avatar
gonialbn
 
 

Potrafię : stanąć na głowie
Wiek : 40
Jestem z: : ?
Dzieci : !

Zaproszeń na ciacho : 16
Postów : 781


Powrót do góry Go down

Re: Budyn czy kisiel??

Pisanie by sylwia on Sob 24 Paź 2009, 00:35

ja bardziej lubie budyn
avatar
sylwia
 
 

Potrafię : duzo
Wiek : 30
Jestem z: : Glasgow
Dzieci : Wiktoria

Zaproszeń na ciacho : 44
Postów : 1401


Powrót do góry Go down

Budyń czy kisiel

Pisanie by anulaaa33 on Sob 24 Paź 2009, 14:01

aniaffff napisał:Raz zrobiłam Filipowi budyń, myślę może mu zasmakuje to będzie jadł no i musiał próbować czy nie za gorący, o matko jak ja musiałam sie zmuszać. Na szczęście mu nie smakowało i po trzech łyzkach dałam spokój ale chyba powinnam mu jeszcze kiedyś zrobić bo tamta próba była dawno.


Ja kiedyś zrobiłam Amelii i pluła a niedawno robiłam budyń do placka i musiałam zrobić nowy bo Amelia połowe zjadła także wydaje mi się że to z czasem też przychodzi.Mój bratanek np nie zje nic co jest na mleku a budyń uwielbia...ale kolorowy tylko nie biały O nie mogę!

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 33
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Budyn czy kisiel??

Pisanie by dagolis on Sob 24 Paź 2009, 17:04

jak ktoś mi zrobi to zjem i kisiel i budyń bo lubię LOL
sama już nie robię bo nawet te z torebek co tylko wodę się dodaje wychodzą mi jakies z grudkami Nie rozumiem

dagolis
 
 

Wiek : 67
Jestem z: : Wawa
Dzieci : Julia

Zaproszeń na ciacho : 51
Postów : 2524


Powrót do góry Go down

Re: Budyn czy kisiel??

Pisanie by Lenka12_12 on Sob 24 Paź 2009, 17:16

Uwielbiam kisiel najbardziej truskawkowy!teraz gdy jestem w ciązy to prawie co wieczór gotuje cała paczke po czym wyjadam go ale koniecznie z garka w którym go ugotowałam takie zboczenie z dzieciństwa!teraz to sie wogóle uwsteczniam!kisiel kojaży mi sie z babcia i pobytem u niej na wsi oraz z dziecinstwem!oj jak miło powspominac!No i oczywiscie z nikim sie nim nie dziele (mój piekny nie jada zadnego ciasta a tym bardziej kisielu)A budyn jest mi obojetny zjem ale jak mnie ktos namówi!
avatar
Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 31
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Budyn czy kisiel??

Pisanie by Armelia1 on Sob 24 Paź 2009, 21:13

ja wolę kisiel-truskawkowy/cytrynowy Mniam budyń zjem ale raczej czekoladowy a galaretka jest OK i obojętnie czy na cieście czy w pucharku O tak!
avatar
Armelia1
 
 

Potrafię : dobrze gotować
Wiek : 34
Jestem z: : śląskie
Dzieci : córeczka Nadia

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 1917


Powrót do góry Go down

Re: Budyn czy kisiel??

Pisanie by MamaM on Nie 25 Paź 2009, 00:32

Pamiętam jaka byłam szczęśliwa jak po raz pierwszy zrobiłam Martynie kisiel. Pięknie było. Malinki ekologiczne. Wstałam wcześnie, żeby dziecko miało przestudzony przysmaczek po śniadanku. Nigdy później nie pluła niczym tak cudnie jak tym pierwszym kiślem.
avatar
MamaM
 
 

Potrafię : być
Wiek : 42
Jestem z: : Polski
Dzieci : Mimi, Kubuś

Zaproszeń na ciacho : 67
Postów : 3351


Powrót do góry Go down

Re: Budyn czy kisiel??

Pisanie by Mama i corcia on Nie 25 Paź 2009, 01:11

MamaM napisał:Pamiętam jaka byłam szczęśliwa jak po raz pierwszy zrobiłam Martynie kisiel. Pięknie było. Malinki ekologiczne. Wstałam wcześnie, żeby dziecko miało przestudzony przysmaczek po śniadanku. Nigdy później nie pluła niczym tak cudnie jak tym pierwszym kiślem.




Przepraszam ale sie usmialam O nie mogę! O nie mogę! O nie mogę!
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 35
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Budyn czy kisiel??

Pisanie by MamaM on Nie 25 Paź 2009, 01:48

teraz też się śmieję, ale wtedy to nie wiedziałąm czy śmiać się czy płakać...dobrze, że nie zależało mi na jakości ścian (w starym mieszkaniu). Do dziś są plamy w pokoju, w którym spaliśmy.
avatar
MamaM
 
 

Potrafię : być
Wiek : 42
Jestem z: : Polski
Dzieci : Mimi, Kubuś

Zaproszeń na ciacho : 67
Postów : 3351


Powrót do góry Go down

Re: Budyn czy kisiel??

Pisanie by pestka on Nie 25 Paź 2009, 17:32

buuuuuuuuuuuuuuuuuuudyń mniaaaaaaaaaaaaaaaaaam mniaaaam hihihihi LOL
avatar
pestka
 
 

Potrafię : ryczeć ze śmiechu sama z siebie, zakręcić się bardziej niż igła z nitką ;)
Wiek : 40
Jestem z: : Gdynia Moje Miasto :)
Dzieci : Jeden Wspaniały Synek :D

Zaproszeń na ciacho : 5
Postów : 81


http://www.magicznykufer.shop-it.pl/index.php

Powrót do góry Go down

Re: Budyn czy kisiel??

Pisanie by motylek.2 on Pon 26 Paź 2009, 19:29

Kisiel ale ja lubie ten bez gotowania TRUSKAWKA LOL Ogólna radość:D
avatar
motylek.2
 
 

Wiek : 30
Jestem z: : woj.łódzkie
Dzieci : jeszcze nie mama

Zaproszeń na ciacho : 6
Postów : 503


Powrót do góry Go down

Re: Budyn czy kisiel??

Pisanie by rumianek :) on Pon 26 Paź 2009, 21:08

a ja lubię i budyń, i kisiel, i galaretkę Jeść!
avatar
rumianek :)
 
 

Potrafię : całe mnóstwo rzeczy :)
Wiek : 40
Jestem z: : Lublina
Dzieci : jedna kruszynka :)

Zaproszeń na ciacho : 31
Postów : 897


Powrót do góry Go down

Re: Budyn czy kisiel??

Pisanie by motylek.2 on Wto 27 Paź 2009, 00:20

FE galaretki nie lubie. A kisiel to tak kocham ze ile by było tyle bym zjadła.
avatar
motylek.2
 
 

Wiek : 30
Jestem z: : woj.łódzkie
Dzieci : jeszcze nie mama

Zaproszeń na ciacho : 6
Postów : 503


Powrót do góry Go down

Re: Budyn czy kisiel??

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach