Grudzień 2016
PonWtoSroCzwPiąSobNie
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Calendar Calendar

WAŻNE LINKI
2008-2010
DESIGN
BY NITKA

Fryzjerka wie lepiej czego chcę!

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Fryzjerka wie lepiej czego chcę!

Pisanie by Agniecha on Sro 05 Sie 2009, 10:42

Byłam u fryzjerki wczoraj i.. SKNOCIŁA MI ZUPEŁNIE FRYZURĘ!!
Mówiłam jej, żeby tak nie cięła, a ona swoje.
Nie zapłaciłam jej, ku jej osłupieniu i wyszłam!!!!!!!!

Wyglądam jak dupa zza krzaka!

Agniecha
 
 

Potrafię : dużo mówić
Wiek : 43
Jestem z: : okolice ZG tymczasowo
Dzieci : Michał i Błażej

Zaproszeń na ciacho : 2
Postów : 32


Powrót do góry Go down

Re: Fryzjerka wie lepiej czego chcę!

Pisanie by kika4333 on Sro 05 Sie 2009, 11:38

Kochana nie przejmuj się za jakiś czas włosy odrosną i coś innego wymyślisz, a najlepiej wrzuć fotkę to ocenimy!

kika4333
 
 

Potrafię : duuuuużo
Wiek : 36
Jestem z: : centrum Polski
Dzieci : Kacper Natalia

Zaproszeń na ciacho : 13
Postów : 689


Powrót do góry Go down

Re: Fryzjerka wie lepiej czego chcę!

Pisanie by kika4333 on Sro 05 Sie 2009, 11:46

Poza tym na pocieszenie powiem ci, że ja też miałam taką sytuację, poza tym za kilka dni miałam być świadkową na ślubie mojej siostry. Skandal!! W pracy wszyscy się pytali kto mi tak spiep... fryzurkę, to był koszmar. U ciebie chyba nie jest tak źle?

kika4333
 
 

Potrafię : duuuuużo
Wiek : 36
Jestem z: : centrum Polski
Dzieci : Kacper Natalia

Zaproszeń na ciacho : 13
Postów : 689


Powrót do góry Go down

Re: Fryzjerka wie lepiej czego chcę!

Pisanie by sylwia on Sro 05 Sie 2009, 12:43

zazwyczaj fryzjerzy wiedza lepiej ja jeszcze nie spotkałam takiej z której byłabym zadowolona

sylwia
 
 

Potrafię : duzo
Wiek : 29
Jestem z: : Glasgow
Dzieci : Wiktoria

Zaproszeń na ciacho : 44
Postów : 1401


Powrót do góry Go down

Re: Fryzjerka wie lepiej czego chcę!

Pisanie by kika4333 on Sro 05 Sie 2009, 14:21

Ja już mam taką (wcześnie chodziłam gdzie mi pasowało) i za nic w życiu nie pójdę do innej, dziewczyna sama się nauczyła bez żadnej szkoły, a teraz otworzyła swój salon i zatrudniła 2 inne dziewczyny. Zawsze jestem zadowolona jak od niej wychodzę. Baba rządzi!

kika4333
 
 

Potrafię : duuuuużo
Wiek : 36
Jestem z: : centrum Polski
Dzieci : Kacper Natalia

Zaproszeń na ciacho : 13
Postów : 689


Powrót do góry Go down

Re: Fryzjerka wie lepiej czego chcę!

Pisanie by Majka on Sro 05 Sie 2009, 14:22

wiecie ja tez mialam taka sytuacje płakałam przed lustrem a chłop sie ze mnie smiał ubaw mial po pachy bo na dodatek zafarbowalam i kolor mi nie chwycił wygladałam ze mogłabym starszyc w ruinach zamku

ale ja zapłaciłam :(masz odwage

a moze da sie inaczej przeczesac?

Majka
 
 

Potrafię : hmmm
Wiek : 40
Jestem z: : z małopolskiego/okolice krakowa
Dzieci : dwoje:)

Zaproszeń na ciacho : 7
Postów : 254


Powrót do góry Go down

Re: Fryzjerka wie lepiej czego chcę!

Pisanie by rossi82 on Sro 05 Sie 2009, 15:34

Masakra, czasem nie da się z człowiekiem dogadać po ludzku Co?
Mój chłop raz jeden jedyny dał się opitolić fryzjerce, przed ślubem. Wyglądał jak siedem nieszczęść i od tamtej pory oddaje włosy tylko w moje ręce Bitwa!

_________________
Głowa do góry!!! - rzekł kat zarzucając stryczek na szyję.....

rossi82
 
 

Potrafię : zrobić bardzo smacznego zakalca ;)
Wiek : 34
Jestem z: : Szkocji
Dzieci : jedna sztuka ;)

Zaproszeń na ciacho : 68
Postów : 1933


Powrót do góry Go down

Re: Fryzjerka wie lepiej czego chcę!

Pisanie by Triss on Sro 05 Sie 2009, 22:50

ja tez kilak razy plakalam jak wychodzilam od fryzjera

podziwiam ze nie zaplacilas ale mialas prawo

kiedys chodzilam do fryzjerki i ona mnie obcinala po swojemu a ja przychodzilam do domu poprawialm troche i bylam zadowolona
o ona scinala mnie na czeskiego rokmena a ja scinalam to wystajace i bylo super

Triss
 
 

Potrafię : różnie
Wiek : 46
Jestem z: : podkarpacia
Dzieci : wspaniałacórka i następne w drodze

Zaproszeń na ciacho : 16
Postów : 794


Powrót do góry Go down

Re: Fryzjerka wie lepiej czego chcę!

Pisanie by gonialbn on Pią 07 Sie 2009, 22:40

Ja mam taką fryzjerkę,ze ona wie lepiej bo zna mnie z 10 lat,siadam i nie martwię się o nic ale to w Polsce niestety teraz za daleko.

gonialbn
 
 

Potrafię : stanąć na głowie
Wiek : 40
Jestem z: : ?
Dzieci : !

Zaproszeń na ciacho : 16
Postów : 781


Powrót do góry Go down

Re: Fryzjerka wie lepiej czego chcę!

Pisanie by rumianek :) on Pią 07 Sie 2009, 23:04

A ja swoją znam od podstawówki LOL a strzyże mnie od jakichś 12 lat, zawsze ufam jej opinii i dobrze na tym wychodzę Pokłony!

rumianek :)
 
 

Potrafię : całe mnóstwo rzeczy :)
Wiek : 39
Jestem z: : Lublina
Dzieci : jedna kruszynka :)

Zaproszeń na ciacho : 31
Postów : 897


Powrót do góry Go down

Re: Fryzjerka wie lepiej czego chcę!

Pisanie by Sponsored content Today at 23:27


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach