Sierpień 2014
PonWtoSroCzwPiąSobNie
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Calendar Calendar

WAŻNE LINKI
2008-2010
DESIGN
BY NITKA

Mocowanie fotelika samochodowego :)

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Mocowanie fotelika samochodowego :)

Pisanie by aminka on Czw 16 Lip 2009, 13:11

Sluchajcie (a raczej czytajcie) czy fotelik samochodowy ten najnizszej grupy do 13 kg mozna mocowac z tylu na srodkowym miejscu jesli jest tylko pas biodrowy? Czy powinien byc calosciowo przymocowany?

aminka
 
 

Potrafię: pakowac walizki :)
Wiek: 36
Jestem z: : z miasta...
Dzieci: sliczna coreczka

Zaproszeń na ciacho: 27
Postów: 1090


Powrót do góry Go down

Re: Mocowanie fotelika samochodowego :)

Pisanie by anulaaa33 on Czw 16 Lip 2009, 13:12

Całościowo musi być LOL

anulaaa33
 
 

Potrafię: śmiać się :D
Wiek: 30
Jestem z: : Polski :D
Dzieci: 3 baby

Zaproszeń na ciacho: 133
Postów: 6481


Powrót do góry Go down

Re: Mocowanie fotelika samochodowego :)

Pisanie by Nieznajoma on Czw 16 Lip 2009, 13:13

anulaaa33 napisał:Całościowo musi być LOL


dokladnie

_________________
[Only admins are allowed to see this link]


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają

Nieznajoma
 
 

Potrafię: wszystko
Wiek: 27
Jestem z: : polski
Dzieci: 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho: 80
Postów: 3810


Powrót do góry Go down

Re: Mocowanie fotelika samochodowego :)

Pisanie by aminka on Czw 16 Lip 2009, 13:20

Znalazlam cos takiego:

"Najbezpieczniejsze miejsce w samochodzie, jeśli chodzi o montaż fotelika samochodowego dla dziecka, to miejsce pośrodku tylnej kanapy, o ile jest ono wyposażone w 3-punktowy pas bezpieczeństwa lub mocowanie ISOFIX. Zapewnia ono najlepszą ochronę dla dziecka podczas zderzenia bocznego poprzez oddalenie od strefy uderzenia. Jeśli miejsce środkowe nie posiada 3-punktowego pasa lub ISOFIX, to wybierz miejsce na tylnej kanapie za pasażerem. "


Jest zalecane jak jest normalny pas, ale nie pisza, ze jest zabronione jak jest tylko pas biodrowy wiec juz nie wiem Hah

aminka
 
 

Potrafię: pakowac walizki :)
Wiek: 36
Jestem z: : z miasta...
Dzieci: sliczna coreczka

Zaproszeń na ciacho: 27
Postów: 1090


Powrót do góry Go down

Re: Mocowanie fotelika samochodowego :)

Pisanie by Nieznajoma on Czw 16 Lip 2009, 13:22

a ja kiedys czytalam ze najbezpieczniejsze miesce jest z tylu za kierowca z nimi to jak z tymi naszymi lekarzami co jeden to inna bajka LOL

_________________
[Only admins are allowed to see this link]


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają

Nieznajoma
 
 

Potrafię: wszystko
Wiek: 27
Jestem z: : polski
Dzieci: 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho: 80
Postów: 3810


Powrót do góry Go down

Re: Mocowanie fotelika samochodowego :)

Pisanie by aminka on Czw 16 Lip 2009, 13:25

"Informacje o rzekomej znaczącej przewadze siedzenia za kierowcą są MITEM - nie są uzasadnione wiedzą ze statystyk wypadków."

Znalezione w tym samym tekscie.

aminka
 
 

Potrafię: pakowac walizki :)
Wiek: 36
Jestem z: : z miasta...
Dzieci: sliczna coreczka

Zaproszeń na ciacho: 27
Postów: 1090


Powrót do góry Go down

Re: Mocowanie fotelika samochodowego :)

Pisanie by aniaffff on Czw 16 Lip 2009, 13:25

Ja słyszałam że najbezpieczniejsze to z tyłu za pasażerem.

aniaffff
 
 

Potrafię: niezle sprzatać
Wiek: 32
Jestem z: : Głowna
Dzieci: cudnego synka Filipka

Zaproszeń na ciacho: 145
Postów: 6097


Powrót do góry Go down

Re: Mocowanie fotelika samochodowego :)

Pisanie by rossi82 on Czw 16 Lip 2009, 13:32

Zawsze mocowałam fotelik za siedzeniem pasażera. A dopiero teraz po tym poście zaczęłam się zastanawiać gdzie faktycznie jest najbezpieczniej Hah

_________________
Głowa do góry!!! - rzekł kat zarzucając stryczek na szyję.....

rossi82
 
 

Potrafię: zrobić bardzo smacznego zakalca ;)
Wiek: 32
Jestem z: : Szkocji
Dzieci: jedna sztuka ;)

Zaproszeń na ciacho: 68
Postów: 1933


Powrót do góry Go down

Re: Mocowanie fotelika samochodowego :)

Pisanie by Nieznajoma on Czw 16 Lip 2009, 13:37

a ja powiem tak jesli ma sie cos komus stac to i tak sie stanie niestety zalezy pd której strony ktos uderzy nie koniecznie od kierowcy czy pasażera i badz tu mądrym to ja tez juz zglupialam Nie działa! Nie działa!

_________________
[Only admins are allowed to see this link]


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają

Nieznajoma
 
 

Potrafię: wszystko
Wiek: 27
Jestem z: : polski
Dzieci: 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho: 80
Postów: 3810


Powrót do góry Go down

Re: Mocowanie fotelika samochodowego :)

Pisanie by Mama i corcia on Czw 16 Lip 2009, 13:51

No wlasnie zglupiec mozna.Ja slyszalam ze najbezpieczniej jest za kierowca ale zamontowany mamy za pasazerwm.
Nieznajoma zgadzam sie z Toba bo przeciez nie wiadomo z ktorej strony ktos uderzy.Oczywiscie oby nigdy nam sie to nie przytrafilo.

Ja uwazam ze najwarzniejsze oby wogole byl ten fotelik bo ile sie slyszy o tych co woza dzieci bez fotelika Bez komentarza!

Mama i corcia
 
 

Potrafię: dobrze zjesc:))
Wiek: 32
Jestem z: : Austrii
Dzieci: Jessica

Zaproszeń na ciacho: 149
Postów: 6803


Powrót do góry Go down

Re: Mocowanie fotelika samochodowego :)

Pisanie by anulaaa33 on Czw 16 Lip 2009, 13:53

A ja mam 3 i zamontowane mam z każdej strony Żartowniś Trzeba starać się o rodzeństwo to nie będzie problemu gdzie montować tylko myśleć do którego samochodu wejdą LOL

anulaaa33
 
 

Potrafię: śmiać się :D
Wiek: 30
Jestem z: : Polski :D
Dzieci: 3 baby

Zaproszeń na ciacho: 133
Postów: 6481


Powrót do góry Go down

Re: Mocowanie fotelika samochodowego :)

Pisanie by aminka on Czw 16 Lip 2009, 13:54

No wlasnie dlatego niby podaja, ze z tylu na srodku, bo fotelik jest oddalony od strefy zderzenia.
Oczywiscie wiele aut ma z tylu tylko 2 miejsca wiec wybor niewielki, ehhh badz tu madry czlowieku LOL

aminka
 
 

Potrafię: pakowac walizki :)
Wiek: 36
Jestem z: : z miasta...
Dzieci: sliczna coreczka

Zaproszeń na ciacho: 27
Postów: 1090


Powrót do góry Go down

Re: Mocowanie fotelika samochodowego :)

Pisanie by Nieznajoma on Czw 16 Lip 2009, 13:55

anulaaa33 napisał:A ja mam 3 i zamontowane mam z każdej strony Żartowniś Trzeba starać się o rodzeństwo to nie będzie problemu gdzie montować tylko myśleć do którego samochodu wejdą LOL

pomysle jak mi sie uda blizniaki zmajstrowac:)

_________________
[Only admins are allowed to see this link]


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają

Nieznajoma
 
 

Potrafię: wszystko
Wiek: 27
Jestem z: : polski
Dzieci: 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho: 80
Postów: 3810


Powrót do góry Go down

Re: Mocowanie fotelika samochodowego :)

Pisanie by anulaaa33 on Czw 16 Lip 2009, 13:57

Nic wielkiego trzeba tylko się baaaardziej starać Kibic

anulaaa33
 
 

Potrafię: śmiać się :D
Wiek: 30
Jestem z: : Polski :D
Dzieci: 3 baby

Zaproszeń na ciacho: 133
Postów: 6481


Powrót do góry Go down

Re: Mocowanie fotelika samochodowego :)

Pisanie by mama33 on Czw 16 Lip 2009, 14:52

Różne są opinie co do miejsca gdzie jest najbezpieczniej! Wg mnie najlepiej i najbezpieczniej jest w foteliku który jest dobrze zamocowany do siedzenia w samochodzie!

mama33
 
 

Potrafię: tańczyć oberka i nie tylko
Wiek: 38
Jestem z: : Warmii i Mazur
Dzieci: ukochany synek

Zaproszeń na ciacho: 123
Postów: 4674


Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry


Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach